2011.10.03. 16:26
November elején nyílik az első tesztáruház Magyarországon
Budapest, 2011. október 3., hétfő (MTI) - November 4-én nyitja meg az első ingyenes tesztáruházat Budapesten a Sample Central, amely újszerű piackutatással segíti a gyártókat a fogyasztói igényekhez jobban igazodó termékek előállításában - közölte a Sample World Zrt. hétfőn az MTI-vel.
Budapest, 2011. október 3., hétfő (MTI) - November 4-én nyitja meg az első ingyenes tesztáruházat Budapesten a Sample Central, amely újszerű piackutatással segíti a gyártókat a fogyasztói igényekhez jobban igazodó termékek előállításában - közölte a Sample World Zrt. hétfőn az MTI-vel.
Az 500 négyzetméteres üzletben az érdeklődők egyszeri regisztrációs és éves tagdíj ellenében egyszerre öt terméket vihetnek haza kipróbálásra, s ezért rövid kérdőív kitöltésével "fizetnek".
A módszer lényege, hogy a fogyasztók még a vásárlás előtt kipróbálják a terméket, s az eddigi felmérések szerint több mint 80 százalékuk később meg is vásárolja azt, amelyikkel elégedett volt.
A termékeket kéthetente cserélik, s ebben a kéthetes ciklusban - a nemzetközi tapasztalatok alapján - átlagosan hét-tízezer potenciális vásároló visz haza próbaterméket - válaszolta az MTI kérdésére Novotny Laura, a cég kommunikációs menedzsere.
Az ötlet Ausztráliából származik, az első üzlet 2007-ben Tokióban nyílt meg, azóta pedig világszerte franchise rendszerű hálózat épült ki.
A magyar üzletet a magyar magánszemélyek tulajdonában lévő Sample World Zrt. üzemelteti.