Nagyvilág

2014.05.21. 08:05

67. Cannes-i filmfesztivál - Tizenöt perc a hírnév

Cannes - Pont olyan őrült és felszínes itt minden, mint David Cronenberg új filmjében.

Cannes - Pont olyan őrült és felszínes itt minden, mint David Cronenberg új filmjében.Andy Warhol híres mondása Cannes-ban inkább úgy igaz, hogy itt mindenki csak 15 percre lehet híres. Bevonuláskor villognak a vakuk az aznap este sztárjai körül és ezt számos feltűnésre vágyó modell és híresség kihasználja, akik közül többen egyáltalán nem kíváncsiak a bemutatóra és elhagyva a vörös szőnyeget a palota hátsó művészbejáróján távoznak.Még egy cigarettányi időt sem adtak a La Chambre Bleue után Mathieu Amalric színész/rendezőnek a biztonságiak, mert a vörös szőnyeg alján már a következő bemutatóra készült a tömeg. Pont olyan őrült és felszínes itt minden, mint David Cronenberg új filmjében a Maps to the Stars-ban, azzal a különbséggel, hogy itt összehangolt és jól koreografált rituálékon valóban jobbára csak a felszínt látjuk, míg Cronenberg filmje azt mutatja, mi rejtőzik mindez alatt.

A sajtókonferenciákon repkednek az udvarias, előre begyakorolt válaszok és ritka, hogy egy híresség kiessen a szerepéből, bár éppen a Cronenberg film kapcsán azért Robert Pattinsont sikerült egy pillanatra zavarba hoznia egy újságírónak, amikor nekiszegezte a kérdést, hogy miután a Cosmopolisban Juliette Binoche-al szexelt a limuzinban, a Maps to the Stars-ban pedig Julianne Moore-al, melyik díva volt a jobb autós numera. Pattinson a mellette ülő és a nevetéstől fuldokló Moore-ra szavazott.

- Váró Kata Anna -

Cannes, 2014. május 20.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!