technikai átállás

2021.07.14. 07:00

Öt nap mobil-ügyintézési szünet

Számos ügyintézés – köztük a mobilos parkolási és autópályadíj fizetés – szünetel július 24-28. között a Vodafone Magyarország hálózatában.

A technikai átállás ideje alatt a telefonhívások, az SMS küldés és fogadás, az adathasználat, valamint az otthoni és üzleti vezetékes szolgáltatás zavartalanul működik – írja honlapján a társaság.

Az ügyintézés átmeneti felfüggesztése jórészt a számlázási rendszer által kezelt, illetve ahhoz szorosan kötődő ügyleteket érinti, így július 14-től nem kézbesítenek feltöltőkártyás SIM-eket a webes megrendelések alapján. A mobil webshopos vásárlást a társaság online üzletében július 19-én áll le, vagyis attól az időponttól tíz napon át nem lehet sem új készüléket vásárolni, sem az előfizetéseket módosítani.

Az átállás utolsó fázisa lehet a legfontosabb az ügyfelek számára: július 24. és 28. között ugyanis teljes egészében szüneteltetik a mobilos ügyintézést. Sem online, sem a Vodafone-üzletekben nem lehet majd számlát rendezni, egyenleget feltölteni, készüléket és szolgáltatást vásárolni, illetve a meghibásodott készülékek garanciális ügyintézése is szünetelni fog.

Ebben az időszakban nem lehet parkolási díjat és autópályadíjat fizetni sem SMS-ben, sem applikáción keresztül, illetve nem lesz elérhető a My Vodafone alkalmazás mobil előfizetésekkel kapcsolatos ügyintézési felülete sem. A szünet alatt a roamingszolgáltatás sem aktiválható – hívja fel a figyelmet a szolgáltató.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában