Helyi közélet

2016.09.18. 13:45

Szalonnyitó előtt tesztvezetés Miskolcon

Miskolc - Új márkával, a SEAT-tal bővül a Miskolc Autó kínálata.

Miskolc - Új márkával, a SEAT-tal bővül a Miskolc Autó kínálata.

Audi, Skoda, Volkswagen és VW Haszongépjárművek – ezen márkák modelljeit kínálta megalakulása óta vásárlói számára a Miskolc Autó. A paletta azonban új márkával bővül, ugyanis októberben megnyitja kapuit a Lorántffy utcai telephelyen a SEAT márkakereskedés. A szalon még készül, az egykori Skoda épületét igazítják hozzá a márka arculatához, az értékesítőcsapat azonban már lázasan dolgozik. Csütörtök délután például SEAT premiert tartottak a 13. Jameson CineFest keretében a Szinva teraszon, s itt mutatkozott be a SEAT legújabb modellje, a 150 lóerős, négykerék-meghajtású Ateca.

„A SEAT legújabb képviselője egyedi és dinamikus stílusával magabiztosan veszi a mindennapokat. A belső tér kialakítása élménnyé varázsolja a szürke hétköznapokat. Minden apró részlet arra született, hogy napról napra lenyűgözze tulajdonosát” – ezzel az ajánlóval invitálta a Miskolc Autó csapata tesztvezetésre partnereit, valamint jövőbeni vásárlóikat, akik az Ateca mellett megismerkedhettek a márka csaknem teljes autópalettájával, köztük a dögös Leon Cuprával, a tökéletes családi autóval, az Alhambrával, vagy a fiatalok kedvencével, az izgalmas színekben pompázó Ibizával.

A tesztvezetés Szántó István kollégánknak is meg­adatott a napokban, az Atecát volt lehetősége vezetni. Élményeiről többek között az alábbiakat írta.

Szerelem első látásra

„Mondani szokás, arra jó egy városi terepjáró, hogy oda is elmenjünk, ahová egyébként soha eszünkbe se jutna. Ám ha kipróbáljuk a SEAT terepgyilkosát, biztosan kedvet kapunk egy ilyen négykerék-meghajtásúra. Az importőr jóvoltából autós szakértő kollégáim társaságában tíz spanyol rendszámú kocsival indultunk útnak Budapestről a Balaton-felvidékre. A start nem ment simán, kiderült, slusszkulcs van, de nincs hová dugni, az is elegendő, ha az indítókulcs a kocsitérben van. Cseles, hogy a kézifék is automatikusan oldódik. A lényeg, hogy már Lepsénynél uraltam a kocsit. Magamtól jöttem rá, a kikapcsolhatatlan négykerék-hajtás sávváltáskor szokatlan előnyt jelent. Olyat, hogy meg tudnám szokni. Azt is, hogy a műszerfalon külön kijelzik a GPS esedékes információit.

Az igazi meglepetés viszont a Bakonygyepesi MotoCross pályán várt minket. Ahol újabb rejtett gombokkal, kapcsolókkal ismerkedhettünk meg. A minden luxussal felszerelt Ateca a tereptől függően normál, sport és gazdaságos vagy egyéni menetprofil szerint kormányozható. A porfelhőbe burkolózott pályán egy-két meredek kanyarban úgy bedőlt a jármű, mint egy versenymotor. Mégse kellett parázni, keljfeljancsiként küzdöttük le az összes akadályt…”

- ÉM -

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában