Jegyzet

2021.09.20. 15:03

Marketing

Ahogy a közmondás tartja: „Jó bornak nem kell cégér”.

Nagy-Hankó Krisztina

Forrás: ÉM

Vagyis a minőség, a jó szolgáltatás eladja önmagát, nem szükséges a marketing. Vagy talán egy kicsit mégis? Az Avasnak mostanában egészen jó a marketingje. Az utóbbi évtizedekben méltatlanul mellőzött, elfeledett avasi pincesor napjainkban újraéled. A fellendülés annak is köszönhető, hogy számos városi vagy Miskolc környéki lakó vásárolt pincét ezen a területen, és hozott életet a környékre. A szépen felújított Bortanya pedig a mára már hagyománnyá vált gasztronómiai rendezvények központja lett. Jó látni a sokaságot, amely ellepi egy-egy hétvégi esemény alkalmával a macskaköves utcákat. A Borangolás vagy az Avasi Kvaterka, de a fröccsfesztivál is mind-mind annak bizonyítéka, hogy van miért felmenni a hegyre. És bizony mostanában egyre többször érdemes megmászni az ódon lépcsőket. Ez öröm a látogatóknak, hiszen időről időre, színvonalas rendezvényeken jó borokat és finom ételeket kóstolhatnak, és öröm a lokálpatriótáknak is, akik szeretnék az Avast régi pompájában viszontlátni.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!