2011.10.18. 12:45
Az ideális üzletközpont félórán belül elérhető
Budapest - A felmérésből kiderült, hogy a vásárlók többsége nem hajlandó harminc percnél többet utazni.
Budapest - A felmérésből kiderült, hogy a vásárlók többsége nem hajlandó harminc percnél többet utazni.
– A GfK Hungária bevásárlóközpontokról készített felméréséből kiderül, hogy a vásárlók többsége nem hajlandó 30 percnél többet utazni egy bevásárlóközpontba. A városszéli plázáktól hosszú nyitvatartási időt és jó parkolási feltételeket, a belvárosi bevásárlóközpontoktól étkezési és szórakozási lehetőségeket várnak a vásárlók.
A tanulmány utánajárt annak, hogy mely bevásárlási helyet látogatja leggyakrabban a lakossság, és milyen funkciót töltenek be e bevásárlóközpontok a hazai lakosság életében. A belvárosi plázák esetében már erőteljesebb igény mutatkozik a szórakozási és étkezési lehetőségek, valamint a divatos márkák és az egyedi, különleges üzletek iránt.
HBN