Helyi gazdaság

2011.10.18. 12:45

Az ideális üzletközpont félórán belül elérhető

Budapest - A felmérésből kiderült, hogy a vásárlók többsége nem hajlandó harminc percnél többet utazni.

Budapest - A felmérésből kiderült, hogy a vásárlók többsége nem hajlandó harminc percnél többet utazni.

– A GfK Hungária bevásárlóközpontokról készített felméréséből kiderül, hogy a vásárlók többsége nem hajlandó 30 percnél többet utazni egy bevásárlóközpontba. A városszéli plázáktól hosszú nyitvatartási időt és jó parkolási feltételeket, a belvárosi bevásárlóközpontoktól étkezési és szórakozási lehetőségeket várnak a vásárlók.

A tanulmány utánajárt annak, hogy mely bevásárlási helyet látogatja leggyakrabban a lakossság, és milyen funkciót töltenek be e bevásárlóközpontok a hazai lakosság életében. A belvárosi plázák esetében már erőteljesebb igény mutatkozik a szórakozási és étkezési lehetőségek, valamint a divatos márkák és az egyedi, különleges üzletek iránt.

HBN

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!