Magyarország

2011.09.27. 11:24

GfK - Az ideális bevásárlóközpont félórán belül elérhető

Budapest, 2011. szeptember 27., kedd (MTI) - A GfK Hungária felmérése szerint a magyar vásárlók többsége nem hajlandó 30 percnél többet utazni egy bevásárlóközpontba.

Budapest, 2011. szeptember 27., kedd (MTI) - A GfK Hungária felmérése szerint a magyar vásárlók többsége nem hajlandó 30 percnél többet utazni egy bevásárlóközpontba.

 

A GfK Hungária közölte, a vizsgálat eredményei szerint a vásárlók 42 százaléka nem hajlandó 15 percnél többet utazni egy bevásárlóközpontba, további 41 százalékuk maximum 15-30 percet utazna, s csak 17 százalékot tesz ki azok aránya, akik hajlandók lennének akár 30 percnél hosszabb utat is megtenni azért, hogy egy számukra ideális bevásárlóközpontban vásároljanak.

Az utazási hajlandóság mértéke a legidősebbek körében a legalacsonyabb. Az átlagosnál többet utaznának a nők, illetve azok, akik ritkán keresnek fel a plázákat - áll a GfK Hungária közleményében.

A GfK a magyarországi bevásárló helyek látogatottságát felmérő tanulmányban az ideális bevásárlóközpont jellemzőit vizsgálta a 15-69 éves lakosság körében 1.000 fős reprezentatív minta alapján júliusban.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!