2017.06.01. 16:37
Miskolc a marketing fővárosa
Miskolc - Huszonhat város hetvenhat pályázattal versengett a kitüntető címekért.
Miskolc - Huszonhat város hetvenhat pályázattal versengett a kitüntető címekért.
A „Marketing fővárosa 2017” kitüntető címet kapta meg Miskolc a Magyar Marketing Szövetség versenyén. A díjat a város küldöttsége kedden vette át Budapesten.
Huszonhat város hetvenhat pályázattal versengett a kitüntető címekért. A Magyar Marketing Szövetség harmadik alkalommal adta át az Országos Városmarketing Díjat, amelyre hét kategóriában lehetett pályázni a 2016. január 1. és 2017. február 28. között megvalósított, az adott várost népszerűsítő akciókkal. A díj öt elismerési formát ötvöz, többek között a „Városmarketing gyémánt” védjegyet és a „Marketing fővárosa fődíjat”.
Hét különböző programért
Miskolc különösen jól szerepelt a megmérettetésen, hiszen hét különböző programjáért is „Városmarketing gyémántot” kapott – többek között a Herman Ottó Múzeum híres táncos videójáért, a város imázskiadványaiért és imázsfilmjéért, a Termelői Nap, a Miskolc Sarkok és Miskolc Vendégasztal rendezvényeiért, valamint az október 23-i megemlékezésekért (Csoda ’56 és Nagy Attila, a hős).
A zsűri a városmarketing-munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a „Városmarketing gyémánttal”, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével. Egy szervezet több pályázatot is benyújthatott, így több Városmarketing gyémántot is szerezhetett. Miskolc olyan eredményes volt a gyémántgyűjtésben hogy elnyerte a „Marketing fővárosa 2017” címet, amelyet mindig a legtöbb „Városmarketing gyémántot” elnyerő településnek ítélnek oda.
Miskolc a „Városmarketing Díj Gyémánt Ranglistán” két helyet ugrott előre, így második lett.
ÉM-NSZR