cikkajánló

2021.06.14. 20:20

Máddal is népszerűsítik a hazai turizmust

2017.07.11. Tokaj, Mád Fotó: Móricz-Sabján Simon

Forrás: Illusztráció/MW

Fotó: Simon Moricz-Sabjan

A Magyar Turisztikai Ügynökség nagyszabású belföldi forgalomélénkítő kampányt indít. Különlegessége, hogy tizenkettő különböző kampányfilm, valamint ennél is több különböző közterületi plakát, online hirdetés és újsághirdetés fut majd az ország különböző pontjain, célzottan az ott élőknek szóló üzenetekkel. Az Életre kel a táj címet viselő kampány egyik óriásplakátján feltűnnek a Mád környéki szőlőültetvények, amelyek Tokaj-Hegyalja utolérhetetlen értékeit igyekeznek népszerűsíteni a nyári pihenést, kikapcsolódást kereső hazai turisták előtt.

Ezzel kapcsolatos írásunk nem sokára olvasható lesz portálunkon.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában