2019.06.09. 14:55
Díjazták a webáruházakat
Idén 13. alkalommal adták át az Év Internetes Kereskedője Díjat.
Forrás: Shutterstock
A verseny legfőbb célja, hogy népszerűsítse a hazai internetes kereskedelmet, erősítse az online vásárlás iránti bizalmat. A megmérettetésen évről évre minden online kereskedelmet folytató magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehet. Idén több mint hatszáz cég szerepelt a jelöltek között. A nyerteseket megközelítőleg ötvenezer vásárló és szakmai zsűri választotta ki.
Nagyvállalati kategóriában a győztes a Decathlon webáruház lett, a második a Konzolvilág.hu, míg a dobogó harmadik fokán az eMAG internetes pláza végzett. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet világítástechnikai szakáruház, második helyezett a Dressa ruházati bolt, harmadik pedig az iDrinks webshop lett, a fődíjakat a Mastercard Magyarország támogatta – olvasható a Magyar Nemzet oldalán.
A Magyar Posta MPL kiscsomag-logisztikai üzletága, az eNET Internetkutató Kft., valamint a Reacty Digital Kft. kategóriadíjakat is jelölt. Nagyvállalati kategóriában a Legjobb logisztika díjat az Euronics, a Legjobb omnichannel (egységesített imázs) és a Legjobb felhasználói élmény díjat a Decathlon kapta, a Legjobb környezetvédelmi díj kategóriában pedig a Tchibo jeleskedett.
Kis- és középvállalati kategóriában a Legjobb logisztika és a Legjobb omnichannel díjat a Kockashop, a Legjobb felhasználói élmény díjat az eTáska kapta, a Legjobb környezetvédelmi díj kategóriában pedig a Dressa állhatott fel a virtuális dobogó tetejére.