Magyarország

2011.11.28. 16:46

Karácsonyi slágertermékek az olcsóbb kozmetikai csomagok

Budapest, 2011. november 28., hétfő (MTI) - Az olcsóbb áruk irányába mozdult el a kereslet a desodorok és testápoló termékek 3 milliárd forintos piacán - közölte a Nielsen Piackutató hétfőn az MTI-vel.

Budapest, 2011. november 28., hétfő (MTI) - Az olcsóbb áruk irányába mozdult el a kereslet a desodorok és testápoló termékek 3 milliárd forintos piacán - közölte a Nielsen Piackutató hétfőn az MTI-vel.

 

A piackutató adatai szerint tavaly több mint 2 millió testápolókat és kozmetikumokat tartalmazó ajándékcsomagot vásároltak a karácsonyi ünnepi szezonban. (A Nielsen a felmérés adatait és következtetéseit a tavaly karácsonyi forgalom alapján állította össze.)

Melisek Eszter, a Nielsen ügyfélkapcsolati igazgatója a társaság közleményében kiemeli: két év tapasztalata alapján a kozmetikai ajándékcsomagok értékesítésének csúcsidőszaka a karácsonyt közvetlenül megelőző két hét. A tavalyi karácsonyi kozmetikai csomagokba dezodorból került a legtöbb, utána a korábbi években vezető tusfürdő következett, megelőzve a kéz- és testápoló krém, szappan, illetve sampon termékeket.

Az árakkal kapcsolatban Melisek Eszter hangsúlyozza: a piac a legolcsóbb, 1.000 forintnál alacsonyabb áron kínált csomagok felé mozdult el, piaci részesedésük 24 százalékról 30 százalékra emelkedett a múlt év karácsonykor az előző évi szintről, a 2.000-2.499 forint közötti kozmetikai csomagok piaci részesedése 4 százalékról 5 százalékra nőtt.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!