Felújították, átadták

2024.02.01. 14:04

Professzionális vevőket várnak

A felújított, miskolci METRO-t ünnepélyes keretek között adták át a vásárlóknak.

Boon.hu

Fotó: Bujdos Tibor

Az áruházlánc 2022-től folyamatosan alakítja át hazai áruházait: a felújítási hullám tavaly év végén elérte a miskolci METRO-t is. Az átalakításoknak köszönhetően Észak-Magyarország vendéglátóhelyei és független kiskereskedői az áruházlánc reménye szerint a felújítás után hatékonyabb és kényelmesebb szolgáltatásokat élvezhetnek. A miskolci áruházat február 1-én ünnepélyes keretek között adták át a vevőknek.

Több csatornán

Balogh Zoltán áruház- és vonzáskörzeti igazgató a megnyitón elmondta, hogy az áruház vevőterének átalakítása már novemberben lezárult, így a karácsonyi szezon beszerzéseit már nagyobb hatékonysággal végezhették a partnerek. Az átalakítással párhuzamosan megvalósuló korszerűsítési beruházások – mint a LED-lámpás világítás vagy a hűtőrendszer komplex felújítása – azonban áthúzódtak az idei év elejére. A munkálatok azonban egyetlen perc kiesést sem okoztak az áruház munkájában, hiszen gyorsított ütemben, éjszaka végezték őket – a vevők kiszolgálása folyamatos volt. A miskolci áruház a Bükktől a Zemplénig több ezer vendéglátóhelyet és független kiskereskedőt lát el termékekkel, így a zavartalan működés a turizmus érdekeit is szolgálta.

Az áruházátadón szerepet vállalt Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegye Közgyűlésének alelnöke, Szabó Gergely, valamint Miskolc megyei jogú város képviseletében Szopkó Tibor alpolgármester is. 

Szabó Gergely visszaemlékezett a miskolci áruház 1996-os megnyitására: igazi kuriózumnak számított akkor a nagykereskedés, és kincset ért a céges-kártya. Az alelnök kifejezte örömét afelett, hogy a vállalkozás visszatért a gyökereihez, hiszen az egyediség megtartásában rejlik az igazi értéke. Szopkó Tibor alpolgármester a vállalat munkavállalóihoz és partnereihez fűződő jó viszonyát méltatta: szerinte ha a sikert mérőszámokkal mérjük, akkor a megnyitón megjelentek magas száma mutatja a miskolci egység, a nagy múltú kereskedőváros egyik kiemelten fontos szereplőjének értékét. 

Dr. Kápolna Beáta beszerzési igazgató, a vállalat igazgatótanácsának tagja a megnyitón kiemelte: az áruházak átalakítása és vele párhuzamosan az épületkorszerűsítő, energiahatékonysági beruházások egy új korszak kezdetét jelzik. A cég leszámolva a hipermarket-jelleget sugalló külsőségekkel, visszatér nagykereskedelmi gyökereihez – ám a 21. századhoz méltóan fejlett eszközökkel, több csatornán műveli azt. Az új modell az árazásban is megmutatkozik: a népszerű Többet olcsóbban termékkosárban immár közel 5 ezer áru szerepel, és a kör folyamatosan bővül.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában