2022.05.05. 14:00
Törzshely-győztes lett az Arizona Presszó
Nem mindig a legcsillogóbb nyer. Hanem az, amely helynek több az igazi, elkötelezett törzsvendége, akik nem restek szavazni sem kedvencükre.
Madarasi Csaba
Forrás: Bujdos Tibor
A kiadónk által meghirdetett „Törzshely 2022” online játékunkra a lelkes törzsvendégek sok kedvenc helyet jelöltek a vendéglátóipari szektorból, három kategóriában: megyeszékhely, város és község. Hogy a dicsőségen túl legyen még plusz motiváció is, a játék kiírója nyereményeket is felajánlott, egy kisorsolt szerencsés szavazónak százezer forint, egy-egy kategóriagyőztesnek egymillió forint ütötte a markát. A szavazási szakasz március végén zárult le és mára megszülettek a nyertesek is.
Listaáron egymillió forint értékű megjelenést nyert megyeszékhely kategóriában a miskolci Paris Kávézó, város kategóriában a sárospataki Pizza del Fiore, a taktaharkányi Arizona Presszó pedig a község kategóriában mint legtöbb szavazatot kapott törzshelyek, amely összeget a Mediaworks portfóliójában szereplő médiumokban használhatnak fel hirdetésre.
A győzelmükről szólva Madarasi Csaba, az Arizona Presszó tulajdonosa elmondta, hogy nekik valóban a törzsvendégeik jelezték, hogy indul ez a játék, érdemes lenne megpróbálni részt venni rajta. Veszteni való nincsen. Ezután a családi vállalkozásban dolgozó lánya regisztrált a játékra és tette fel a presszó fotóját a Boon.hu-ra.
„Tudtam, hogy versenyben leszünk, mert sokfelé ott vagyunk, sokan ismernek minket, mert nem csak a presszót működtetjük, immár több, mint harminc éve, hanem három településen, itt Taktaharkányban, Bekecsen és Legyesbényén, fagylaltos kocsit is üzemeltetünk. Sok törzsvendégünk van már mindhárom helyen. Ráadásul huszonöt éve mi csináljuk a diszkót is, igaz, a járvány miatt most ezek elmaradtak, de amint lehet, újraindítjuk ezt is. Így a környéken szinte mindenki ismer minket, idősek és fiatalok is. Ezért volt sok a szavazat” – árulta el Madarasi Csaba. Hozzátéve azt is, hogy természetesen a nevezés után maguk is buzdították az embereket a szavazásra, személyesen is és a közösségi médián keresztül is. A kérésük így sokakhoz eljutott.
Törzshely-győztes lett az Arizona Presszó
Fotók: Bujdos Tibor„A presszót több, mint harminc éve üzemelteti a családunk, ebből diszkóztunk huszonöt évig, tehát már vannak olyan törzsvendégeink, akik fiatalként jöttek hozzánk először, például a diszkóba, ma meg már maguk is családos emberek. Ők is sokan szavaztak. Érdekesen alakult a voksolás, láttuk, hogy voltak nagyon felkapott, ismert helyek, a megyeszékhelyen is, amelyekre alig néhányan szavaztak, olyan is volt, amire egy-két nap alatt több, mint kétezren. Nekünk folyamatosan jöttek a voksok, naponta nyolcvan, száz. Szépen gyűlt. Közben persze agitáltuk is a vendégeket, hogy szavazzanak, különösen, amikor kiderült, hogy egy ember többször is szavazhat. Végül 2253 szavazattal nyertünk, de ez nem ennyi embert jelent. A valódi törzsszavazóink nagyjából százötvenen lehetnek, és a hozzájuk csatlakozott családtagok, ismerősök” – tudtuk meg a tulajdonostól, aki szerint az volt a döntő, hogy egyrészt nagyon ismertek helyileg, másrészt, hogy jelezték az embereknek, hogy több szavazat is leadható. Ezt lehet, hogy nem minden induló vette észre.
Madarasi Csaba 1988 óta üzemelteti a taktaharkányi Arizona Presszót, 1994-től családi vállalkozásként. Nem csoda az ismertség és az elkötelezett törzsvendégi kör. „Munka van ebben. Ez egy harmincnégy éves termés” – mondta. A terv az, hogy az 1992 óta működő diszkót is mihamarabb újraindítsák, igény volna rá. Ehhez előbb a DJ-t kell megtalálni, amit korábban a fia csinált, aki már máshol dolgozik főállásban. De nem mondtak le róla, mert szeretnének több lábon állni, a presszó és a fagyi mellett jól működik a diszkózás is. A megnyert egymilliós hirdetési lehetőséget, az erős ismertség mellett is, lesz mire felhasználni.
Videós tartalmaink továbbra is megtalálhatóak a YouTube csatornánkon.