Nagyot húzott a Hell Energy és Bruce Willis személyében egy igazi hollywoodi nagyágyúval kötöttek szerződést, így mostantól a 63 éves akciósztár a piacvezető magyar energiaital márka új arca.
<strong>Reklámfilm kategóriában a HELL ENERGY 10. születésnapjára készült motivációs film lett a győztes az Aranyszem Operatőr Fesztiválon. A legrangosabb, hazai operatőröket díjazó szakmai elismeréseket az idén 13. alkalommal, június végén adta át a zsűr
A brit John Lewis kereskedőház minden évben megható reklámfilmet készít, amellyel elindítja a karácsonyi szezont az egész világon. Az idei film témája az állatokat helyezi előtérbe.
Budapest, 2016. december 6., kedd (MTI) - A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 90 millió forintra bírságolta a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt.-t (Vodafone), mert jogsértő volt a Vodafone Family tavalyi reklámfilmje - közölte a GVH kedden az MTI-ve
Idén tízéves a HELL ENERGY márka, ezért az energiaital-gyártó cég olyan reklámfilmmel szerette volna bemutatni a márka által közvetített értékeket, amely azokat hűen tükrözi.
A sikeres magyar vállalat dolgozói egy különleges céges flashmob alkalmával tettek tanúbizonyságot arról, hogy mindannyian szeretik a munkájukat és a fogyasztókért mindent megtesznek, még szerepelni is hajlandók.
London, 2012. április 14., szombat (MTI) - Utcai lövöldözésbe és akciófilmekbe illő jelentek sorába torkollott egy tévéreklám egy csendes kisvárosban a járókelők döbbenetére. Az erről készült felvételt 3 nap alatt 15,5 millióan nézték meg a YouTube-on.