2010.02.01. 09:22
Elérhetetlen tûzoltók: a hiba az õ készülékükben volt
<p>A Szentendrei Tûzoltóság telefonos alközpontjának hibája okozta, hogy január 20-án órákig nem volt elérhetõ a tûzoltóság.. A Magyar Telekom szerint a távközlési szolgáltatónál nem is jelentkezett hibaként az eset.</p>
Azóta egyébként a szolgáltató munkatársai megkeresték a tûzoltóságot és a biztonságot növelõ javaslatokat tettek.
Mint a Független Hírügynökség korábban hírül adta, órákig nem volt elérhetõ a Szentendrei Tûzoltóság segélyhívója január 20-án este. A tûzoltók problémája egy órás telefonálgatás után oldódott meg, tulajdonképpen magától.
A Magyar Telekom az esettel kapcsolatban úgy tájékoztatta a Független Hírügynökséget, hogy a hiba a tûzoltóság alközpontjánál - vagyis nem a Magyar Telekomnál - jelentkezett, amit a tûzoltóság illetékesei "sajnos nem a kiemelten kezelt ügyfelek kapcsolati pontján jelentettek be. Így mire a felmerülõ gonddal vállalatunk szakemberei foglalkozni tudtak volna, a szolgáltatás helyreállt, és a vonalak újra elérhetõk voltak. Az esetet kielemezve munkatársaink biztonságot növelõ javaslatot tettek az ügyfélnek."