Sikerkovácsok

2024.02.02. 12:00

Marketinggel felépített városmárkák

Csákó Attila

Piskóti István

Fotó: Bujdos Tibor

Azok a jó marketingprogramok, amelyek egyszerre szólítják meg a helyi lakosokat, vállalkozókat és az adott településre vendégként vagy befektetőként érkezőket a vonzó város, s benne a helyi „jóllét” fejlesztése érdekében – mondja Sikerkovácsok című podcastünkben Piskóti István városmarketing-szakértő. Kiemeli, a programok hatékonysága és a befektetett pénz megtérülése ma már pontosan mérhető. Piskóti István úgy látja, a jövő a kisvárosoké lesz. 

Pénteken 20 órakor várja Önöket a boon.hu-n a szerkesztő-műsorvezető, Csákó Attila.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!