beruházás

2020.11.21. 19:30

Közigazgatási központ a belvárosban Ózdon

Nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű az Ózdi Járási Hivatal új irodaépülete.

Forrás: Marosréti Ervin

– A kormány nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű üggyé nyilvánította az Ózdi Járási Hivatalt érintő beruházást. A projekt keretében megvalósuló központi épület és kormányablak, valamint a kapcsolódó parkoló a térségben élő emberek érdekeit szolgálják, azaz a beruházás egy újabb jelentős lépést jelent az ügyfélbarát közigazgatás megteremtése felé – hangsúlyozta Alakszai Zoltán kormánymegbízott.

Mint az Észak több mint egy hónapja hírt adott róla: az Ózd központjában hosszú éveken keresztül üresen álló épületet a jövőben az államigazgatás területén hasznosítják. A projektet bemutató sajtótájékoztatón október közepén elhangzott: egy nagyjából féléves átalakítás és felújítás után ide költözik majd a járási hivatal, kiegészülve az Nemzeti Népegészségügyi Központ, a társadalombiztosító helyi kirendeltségeivel, valamint a földhivatallal.

Fontos a személyes ügyintézés

Ózdon egy soha nem látott fejlesztéssel, tömbösítéssel igyekeznek az ügyintézést gördülékenyebbé tenni.

A funk­ciónak megfelelő átalakítás, a felújítás és az épület mögötti részen parkolók építése is szerepel a projektben, amely több mint egymilliárd forintos, nagyrészt állami támogatással valósul meg.

Alakszai Zoltán kormánymegbízott, a megyei kormányhivatal vezetője már a sajtótájékoztatón is elmondta: az elmúlt időszakban végbement digitalizációs folyamat ellenére az emberek számára fontos, hogy az ügyeiket személyesen tudják intézni. Nagyon fontos, hogy a személyes ügyintézés milyen körülmények között zajlik. Ezen a területen történik a fejlesztés, hiszen egy városközpontban, frekventált helyen lévő ingatlant veszünk birtokba jövő tavasszal.

(A borítóképen: Több mint egymilliárd forint jut Ózdnak)

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!