boon-sportoldal

2007.10.16. 15:35

Gyári mérnök erősíti Spici csapatát

<p>Idei második futamára készül Spitzmüller Csaba és Kazár Miklós, a Pacotti Motorsport N csoportos Mitsubishijével.</p>

A cél nem is lehet más, mint a Mecsek Rali után egy újabb győzelem. A csapat munkáját egy illusztris vendég, Simon Willis is segíteni fogja, aki a Mitsubishi gyári csapatának a mérnöke, és a Lancer WRC-s program óta jó barátja Spiciéknek.

Spitzmüller Csaba: – A hétvégén voltunk tréningezni és olyan dologgal szembesültünk, ami nagyon kellemes meglepetés volt. Amikor megláttuk a pályákat, azt kérdeztük egymástól, ilyen létezik Magyarországon? Nagyon jó, technikás pályák lesznek, pörgős versennyel, kevés etap kilométerrel. Már a tréning is nagyon tetszett. Ez egyben azt is jelenti, hogy nagyon nehéz verseny lesz, és mindenkinek nagy kihívást jelent majd a teljesítése. A Mecsek Rali után sokan győzelmet várnak tőlünk. Én is nagyon szeretnék nyerni, de szerintem most nehezebb dolgunk lesz. Pécsen az ellenfeleinknek műszaki problémáik is voltak. Most itt lesz Szabó Gergő, akinek hatalmas rutinja van a murvás versenyeken, kevés tréninggel. De nem csak az N csoportra, hanem az abszolút értékelésre is figyelni fogunk. Úgy érzem, ott is van még keresnivalónk. Egy nagyon kedves barátunk is ellátogat a versenyre. Simon Willis a Mitsubishi gyári csapatának a mérnöke. Alapvetően a WRC-programon dolgozik, de szerintem az N-es autóhoz is tud adni pár tanácsot.

emesivDokumentumokSpici2_500000.jpg" content-type="image/pjpeg" content-length="36820" />

Kazár Miklós: – A pályák fenomenálisak. Ezen a versenyen látni lehet majd, hogy ki a jó pilóta és ki a jó navigátor. Mind a kettőre nagy szükség van, ha valaki négy tréningből akar menni ezeken a pályákon. Szerintem, ha valamikor Magyarország rali vb-futamra pályázik, akkor azt kizárólag itt szabad megrendezni. Jőrös István, Markó Tibi és Lakatos Robi nagyon jó munkát végeztek a verseny előkészületeivel. Minden elismerésem az övék. A pályák mellett még egy nagyon fontos része van a versenynek. A nyirádi ralikrossz pályára nyugodtan meg lehet hívni a kereskedelmi partnereinket, mert az a VIP-vendégek fogadására is abszolút alkalmas. Ami a versenyt illeti, még mindig meg van bennünk a Mecsek Ralin kipattant tűz. Régen élveztem ennyire a pályabejárást is. Természetesen most is nyerni akarunk és ezért Spicivel illetve a Pacotti Motorsporttal is megteszünk mindent. Simont, a Mitsubishi WRC-s időkből ismerjük. Nagyon jó kapcsolatunk alakult ki a csapat több tagjával is. Ennek részeként látogat el most hozzánk. Biztosan fogunk vele beszélgetni a jövőről is, hátha lesz még alkalmunk Mitsubishi WRC-vel versenyezni.

Országos Rali Bajnokság abszolút értékelés állása hat futam után*:

1. Benik 120, 2. Turi 104, 3. ifj. Érdi 66, 4. Vizin 65, 5. Herczig 63, 6. Asi 54, 7. Spitzmüller 40, 8. Borsi 37, 9. Botka D. 34, 10. Elek 34, 11. Turán 33, 12. Bútor 29, 13. Pethő 29, 14. Hideg 26, 15. Zambelly 19…

Országos Rali Bajnokság N csoport állása hat futam után*:

1. Elek–Budai 85, 2. Magyar–Kiss 56, 3. Osváth–Nemes 34, 4. Matics–Vinoczai 33, 5. Szijj–Magyar 26, 6. Spitzmüller–Kazár 20, 7. ifj. Tóth–Bahor 20, 8. Szabó–Köhler, 9. Fenyvesi–Gyöngy 18, 10. Vas–Csontos 18, 11. Szőllősi–Nyirfás 16, 12. Balázs–Pelyhe és Krupp–Becze 15, 14. dr Kiss–Tóth 14, 15. ifj. Ranga–Benkő 13, 16. Balázs–Kottán és Krózser–Fodor 12, 18. Czél–Dienes 12, 19. dr Varga–Strenner 12, 20. Bereczki– Kozma 10, 21. Budavári–Hegedős 5, 22. Balogh–Németh 4…

*forrás MNASZ

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!