Sport

2013.08.28. 18:41

Baranya Kupa - Otthon, a tv előtt nem történik ilyen

Kazár Miki és Szőke Tomi jól van! A komlói Baranya Kupán az új Pirelli gumik remekül vizsgáztak, az árpádtetői gyorson történt bukásuk idején más típusú abroncsok voltak fönt az R4-es, EVO IX-es Mitsubishin. A Maximmun Racing Team kettőse egészen addig a pillanatig vezette az M csoportot, de a hatodik gyorson véget ért számukra a tesztverseny. Szerencsére épségben szálltak ki az autóból, amelynek az eleje nagyon összetört.

Kazár Miki és Szőke Tomi jól van! A komlói Baranya Kupán az új Pirelli gumik remekül vizsgáztak, az árpádtetői gyorson történt bukásuk idején más típusú abroncsok voltak fönt az R4-es, EVO IX-es Mitsubishin. A Maximmun Racing Team kettőse egészen addig a pillanatig vezette az M csoportot, de a hatodik gyorson véget ért számukra a tesztverseny. Szerencsére épségben szálltak ki az autóból, amelynek az eleje nagyon összetört.- Otthon, a tv előtt nem történik hasonló eset, aki viszont beleül egy ilyen versenyautóba, annak ezzel az eshetőséggel is számolni kell – tekintett vissza a Baranya Kupára Kazár Miki. – A hatodik szakaszig minden ideális volt. A Pirelli gumiktól azt kaptuk, amit vártunk, megnyertük a prológot, vezettük a versenyt. Jókat csatáztunk a többiekkel, kiválóan éreztük magunkat. A harmadik körben azonban spórolni akartunk az abroncsokkal, ez lett a vesztünk. Feltettük egy másik márkájú közepest, ami hiba volt. Intermediate-t, esetleg puha megvágott slick sokkal jobban illett volna ehhez az időjárási körülményhez. A pálya legtempósabb kanyarjában nem volt felírva, hogy fényes a felület, rámentünk, megtolta az orrát és ennyi… Tényleg szerencsések voltunk, mert a legnagyobb fákat elkerültük. A nézőknek és nekünk sem lett semmi bajunk, ez a legfontosabb. Szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki segítségünkre volt a nehéz pillanatokban. Gyorsan történt minden, alig emlékszem valamire. Kiss Viktor kassai versenyét viszont lehet, hogy tönkretettük, hiszen ezzel az autóval vélhetően nem fog tudni rajthoz állni.

Szőke Tomi is keveset érzékelt az esésből, hiszen Kazár Miki navigátora folyamatosan az itinert figyelte, csak akkor nézett föl, amikor érezte, hogy baj van.

- Óriási volt a tempónk, amikor megszűnt a tapadás – tette hozzá Szőke Tomi. – Csak akkor figyeltem föl, amikor Miki szólt, hogy baj van. Végigkaszáltuk az erdőt, majd egy fa kétszer is megpördített bennünket. Aztán gyorsan az én oldalamon kipattantunk az autóból, nehogy komolyabb baj legyen. Nekem egy kicsit fáj a farcsontom, de más sérülésem nincs. Nagyon sokat segített a jól behúzott biztonsági öv és a fejprotektoros ülés. Köszönettel tartozunk a Rescue-nak, hiszen hoztak nekünk két kabátot, hogy ne fázzunk a baleset után. A segítség is nagyon hamar megérkezett, a rendező sokat tett azért, hogy minden gördülékenyen történjen. Azt kell mondjam, hogy a pilótám a kritikus helyzetben a legjobb megoldást választotta. Már visszanéztem az esetet, Miki az utolsó pillanatig igyekezett korrigálni, ha ezt nem teszi meg, sokkal rosszabbul járhattunk volna.

Komlóról hazafelé már Kazár Miki vezetett, igyekezett tehát gyorsan túltenni magát a baleseten. Egyébként sem lehet tovább foglalkozni a bukással, hiszen jövő hét végén már Kassa várja a Maximmun Racing Team párosát.

- Csak előre tekintünk, Komlót lezártnak tekintjük – folytatta Kazár Miki. – A Pirelli jó benyomást tett ránk, ezért a magyar-szlovák közös futamon is ezzel a márkával fogunk indulni. – Örülök, hogy egymásra találtunk az autogumiplaza.hu-val, remélem a bajnokságban már jó hírekről tudunk majd beszámolni. Nem búslakodunk, hanem dolgozunk tovább, hiszen nagyon szoros a magyar bajnokság. A hátralévő három verseny ad majd választ, hogy ki végez az élen. Én pedig szeretném megvédeni a tavalyi elsőségem.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!