hirdetés

2021.09.20. 10:21

Instagram-változások, megérkeztek a javasolt posztok

Lehet szeretni és nem szeretni az Instagramot, van, akinek komfortos és van, akinek kevésbé, mégis a Facebook mellett hazánkban a legnépszerűbb közösségi média felület.

Forrás: followmarketing.eu

Vállalkozások számára egyre nagyobb a benne rejlő potenciál, vegyük például a legújabb funkciót, a javasolt posztokat.

Hasít az Instagram a közösségi média felületek között

Az Instagram már rég nem csak a szép képek megosztásáról szól, folyamatosan fejlődik ez a közösségi média felület is. A képek megosztása mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a videós tartalmak, illetve a story funkció hihetetlen eléréseket tud produkálni.

Aki rendszeresen használja, jelen van a felületen, az időről időre tapasztalhatja ezeket a változásokat, amelyek sokszor előremutatóak és hasznosak. Érdemes számításba venni az online marketing eszközök sorában szinte minden vállalkozásnak, persze megfelelő célközönség meghatározása és stratégia mentén.

Kiváló eredmények érhetőek el tudatos használatával, így amennyiben az Instagram még mumus a számodra, akkor a Follow Marketing szakértőit mindenképp érdemes megkeresned. 2017 óta figyelik és kutatják az Instagram rejtelmeit, garantáltan értéket kapsz tőlük egy social media tanácsadás keretein belül.

A legújabb Instagram-fejlesztés: a javasolt posztok

A legújabb fejlesztés egy, a posztok elérése tekintetében ígéretesnek tűnő opció fedezhető fel az Instagramon. Ez pedig a javasolt posztok megjelenése.

Az Instagram hírfolyamát görgetve, amikor a legfrissebb posztok végéhez érkezünk, az általunk követett felhasználók tartalmait mind láttuk, amit az elmúlt 48 órában tettek közzé, megjelenik a képernyő közepén egy pipa és egy felirat, hogy nincs több új poszt. Ilyenkor két lehetőség közül választhatunk.

A pipa és jelzés alatti kék feliratra kattintva elérjük a korábbi posztokat, ha azok között szeretnénk tovább böngészni, viszont ha egyszerűen lejjebb görgetünk, a javasolt posztok kerülnek megjelenítésre. Ezeket az algoritmus válogatja, nem követett profilok és hirdetések jelennek meg ilyenkor.

A javasolt posztokat aszerint fogja mutatni az algoritmus, hogy miket kedveltünk, mentettünk el korábban, illetve kisebb mértékben befolyásoló tényező, hogy milyen tartalmak jelennek meg eleve.

Miért hasznos ez az új funkció?

Egyértelműen kijelenthető, hogy hasznos ez a funkció, hiszen – bár nyilván nem ez volt a fejlesztők számára az elsődleges cél – újabb felületet biztosít nekünk az online megjelenésre, az Instagram-posztok elérésének növekedésére.

A lehetséges extra megjelenés eredményezhet több követőt, akár több vásárlót. A témánk iránt potenciálisan érdeklődőkhöz nagyobb eséllyel juthat el a megosztott tartalmunk, valamint a hirdetéseink is eredményesebbekké válhatnak.

Nem szeretnénk ünneprontók lenni, tudni kell azonban a teljesség kedvéért, hogy ez a funkció kikapcsolható, így felhasználói döntésen múlik a megjelenés.

(PR cikk)

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában