Nagyvilág

2011.03.01. 15:28

TECH - A közösségi oldalak mellett még mindig az e-mail a legjelentősebb kommunikációs csatorna

<p>A Merkle felmérése azt mutatta, hogy a fiatal korosztályt kivéve még ma is az e-mail a barátokkal és családdal történő kapcsolattartás legfontosabb online csatornája, az üzleti levelek aránya pedig nőtt az elmúlt évekhez képest, írja a prim.hu.</p>

A Merkle marketing iroda fogyasztókkal való kapcsolattartásra vonatkozó kutatása azt mutatta, hogy az internet felhasználók 87%-a naponta küld személyes e-maileket, ez a szám alig változott 2007 óta. A külön kereskedelmi postafiókkal rendelkezők 60%-a nézi naponta a leveleit.

A közösségi oldalak nem vonják el a felhasználókat az e-mailszolgáltatástól. Sőt, a közösségi oldalak látogatói között többen vannak olyanok, akik naponta többször is megnézik e-mail postafiókjukat.

A mobil eszközök lehetővé teszik, hogy a felhasználók gyakrabban nézzék meg leveleiket. A mobil eszközökkel rendelkező megkérdezettek több, mint fele használja a telefonját e-mail olvasásra, és mintegy kétharmaduk naponta legalább egyszer megnézi postafiókját.

A barátokkal, családtagokkal váltott személyes levelek aránya az üzleti levelekhez képest valóban csökkent. De az internet használók számára az e-mail még most is a legjelentősebb kommunikációs mód. A 18-29 éves korosztályt kivéve, ahol a közösségi oldalakra tolódott a személyes kapcsolattartás, az e-mail a barátokkal és családdal történő kommunikáció legfontosabb online csatornája.

-Független Hírügynökség-

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!