Nagyvilág

2010.05.01. 16:02

Videó! A legkönnyfakasztóbb reklám

<p>Minden bizonnyal 2010 legmeghatóbb (és legdrágább) reklámját készítették el, amit a Youtube-on napi 100 ezren néznek meg.</p>

Mintegy 1 hete került fel először a Youtube-ra az a videó, ami joggal pályázhatna - előrevetítve is - az idei év legmeghatóbb reklámja címre. A videómegosztón legalább 6 különböző címmel található meg a videó, s együttesen az egy hét alatt úgy félmillióan nézhették meg eddig. A készítő a John Lewis cég volt, akik reklámjukban az emberi élet szépségét állították központba, eszünkbe juttatva: milyen rövid és drága az itt töltött időnk, ezért éljünk úgy, hogy az élet és a család legyen a legdrágább kincsünk.

Igaz, maga a téma sablonos, de a megoldások, s persze a reklám költségvetése közel sem az. A 91 másodperces, márciusban leforgatott brit videó 6 millió angol fontba került (átszámolva 1,85 milliárd forint!).

Nézze meg a videót >>>

 A tévéhirdetés egy nő életét, életciklusait mutatja be a megszületésétől az öregkorig (egy gyerekcipőben totyogó kislány, majd a születésnapi parti, egy esetlen csók az egyetemen, házasság, terhesség, a szülői szerep és végül békésen, megöregedve). A 9 fontos életszakasz 9 különböző színésznő segítségével jelenítették még és összesen 65 szakember dolgozott a reklámon. Iszonyat költséges lett, de nagyon-nagyon szép, igényes és megható.
- MON -

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!