Magyarország

2011.03.03. 14:41

Létrejött a közmédiumok Sales House-a

<p>Nagyobb médiaportfólió elérését és kényelmesebb ügyintézést ígér a közmédiumokat tömörítő Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) értékesítési feladatait ellátni hivatott, most létrejött Sales House. Az összes közszolgálati platformot egy cégen belül kínáló Sales House négy televízió, hét rádió, nyolc újmédiás és két print felületet értékesít, emellett a közmédiumok kapacitásértékesítésével és kereskedelmi termékfejlesztésével is foglalkozik.</p>

Ügyféltájékoztatón mutatta be a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) újonnan létrejött Sales House-át Böröcz István, az MTVA vezérigazgatója és Schatz Péter, a Sales House vezetője csütörtökön. Jól működő, hatékony szervezet létrehozása volt a célunk - hangsúlyozták -, amely a folyamatokat is átláthatóvá teszi és az ügyfelek kényelmét is szolgálja.

Amellett, hogy a megrendelőknek nagyobb választékot tudnak biztosítani, lényegesen egyszerűsödik az ügynökségek és partnerek ügyintézési folyamata, hiszen az eddigi négy helyett ezentúl egyetlen kapcsolattartóval kell egyeztetniük a kampányok során - tették hozzá.

A közszolgálati médiumok alapvetően hármas - információs, szórakoztató és edukációs - pillérre épülő műsorainak környezete iránt eddig is megvolt a kereslet az ügyfelek részéről. A közmédiumok egyesülésével, az egyes csatornák egyértelmű tematizálásával, strukturáltabbá tételével, minőségi, ám gazdaságosan előállított tartalomkínálatával az új magyar közmédiarendszer minden eddiginél erősebb szolgáltatást kíván nyújtani az értékesítés területén is ügyfelei számára.

A teljes közszolgálati médiaportfóliót egy cégen belül kínáló MTVA Sales House négy televízió, hét rádió, hat weboldal, két teletext és két print felületet értékesít, emellett a közmédiumok kapacitás-értékesítésével, tehát egyebek között spotgyártással és stúdió-bérbeadással és termékfejlesztéssel is foglalkozik. Az MTVA Sales House tehát a fenti teljes portfólióra tartja a kapcsolatot az ügynökségekkel és ügyfelekkel, így a partnereknek mindössze egy kapcsolattartóval kell együtt dolgozniuk kampányaik során.

-Független Hírügynökség-

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!