ügyintézés

2020.11.20. 15:30

Okmányaink érvényessége

A veszélyhelyzet után is érvényesíthetők az okmányaik.

Apagyi Beáta

20201020 Szombathely Személyi igazolvány, lakcímkártya illusztráció December 15-ig még érvényesek Magyarország területén azok az okmányok, amelyek a tavaszi veszélyhelyzet ideje alatt jártak le. Fotó: Cseh Gábor CSG Vas Népe

Forrás: MW

Fotó: Cseh Gábor

A járvány elleni védekezés elősegítése érdekében november 11-étől valamennyi kormányablakban kizárólag előzetes időpontfoglalást követően lehet ügyeket intézni. Időpontfoglalásra az oldalon és a megújult oldalon, illetve az 1818 ingyenesen hívható telefonszámon van lehetőség. A veszélyhelyzetre tekintettel az interneten elérhető Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban az ügy­felek a – gépjárműügyek kivételével – ügyfélkapu-regisztráció nélkül is foglalhatnak időpontot. A kormány ismét meghosszabbította a magyar hatóság által kiállított, Magyarország területén hatályos, lejáró hivatalos okmányok érvényességét. A november 4-e után lejáró okmányok a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig érvényesek. Az egészségügyi dolgozók e-személyi ügyintézése továbbra is soron kívül, azonnali ügyintézés keretében történik, tudtuk meg.

(A borítóképen: Hosszabb ideig használhatók)

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában