Helyi közélet

2015.09.15. 15:46

Száz óra és nyolc mázsa hal Harsányban

Harsány, Ózd - Rangos meghívásos horgászversenyt nyertek Harsányban az ózdi pecások.

Az ifj. Bozó László, Mészáros Gyula, Kovács Dániel összetételű csapat nyerte meg a Harsányban megrendezett Pecamánia Bajnokok Kupáját. A 100 órás, meghívásos horgászversenyen 20 csapat vett részt, az értékelésbe pedig a 4 kilónál nagyobb, kifogott halak számítottak bele.

Ezek alapján az ózdiak kiválóan kezdtek, majd egy kicsit visszaestek, de hajrában ismét remekül teljesítettek, így megnyerték a csapatversenyt. A KovBoly Big Carp Team a több mint négy nap alatt 72 halat emelt ki a vízből, az összsúly pedig meghaladta a nyolc má­zsát. A verseny rangját mutatja, hogy a győztes 2500 euróval gazdagabban térhetett haza.

– Nagyrészt pontyokat fogtunk, emellett egy-két amur akadt a horgunkra – tekintett vissza ifj. Bozó László. – Olyan állást húztunk, ahol az elején jól ment a hal, később azonban az időjárás-változás nem kedvezett a csapatunknak.A hajrára azonban ismét megtaláltuk a helyes irányt, keményen megdolgoztunk ezért a győzelemért. Egy ilyen, száz­órás versenyen a háromfős csapat minden tagjára komoly feladat hárul. Igyekeztünk a pihenőidőt is úgy beosztani, hogy mindenki friss maradjon a négy nap során. Természetesen nagyon örülünk a sikernek, hiszen nagyon komoly, rangos mezőnyben állhattunk föl a dobogó legmagasabb fokára.