Helyi közélet

2012.03.19. 18:10

Változások a Tigáz személyes ügyfélszolgálatánál

Miskolc, Szerencs, Tiszaújváros - A Tigáz Zrt. folyamatosan nyomon követi ügyfelei igényeinek változását a személyes, telefonos és elektronikus ügyfél kiszolgálási területeken egyaránt. A forgalmi adatok egyértelműen azt mutatják, hogy az ügyintézés folyamatosan átterelődik a telefonos és elektronikus lehetőségekre, melyek kényelmi szempontok alapján egyre népszerűbbek a felhasználók körében.

Miskolc, Szerencs, Tiszaújváros - A Tigáz Zrt. folyamatosan nyomon követi ügyfelei igényeinek változását a személyes, telefonos és elektronikus ügyfél kiszolgálási területeken egyaránt. A forgalmi adatok egyértelműen azt mutatják, hogy az ügyintézés folyamatosan átterelődik a telefonos és elektronikus lehetőségekre, melyek kényelmi szempontok alapján egyre népszerűbbek a felhasználók körében.

Ami nem meglepő, hiszen a telefonos lefedettség, internetes elérés ma már szinte minden felhasználó számára elérhető, költség szempontjából pedig kedvezőbb a személyes (utazással, idővel) járó ügyintézésnél. A Tigáz Zrt. korszerű online kiszolgálást biztosít, emellett felkészült munkatársak segítik a telefonos ügyintézést.

Mindezek és a vonatkozó törvényi szabályozás lehetőségeinek figyelembevételével a Tigáz Zrt. Borsod-Abaúj-Zemplén megyében a szerencsi ügyfélszolgálati irodáját 2012. április 1-től fiókirodaként üzemelteti tovább az alábbi nyitvatartási időkkel. Amelyek kialakításánál figyelembe vette a Táraság, hogy az ügyfelek az eddigiekben mely időszakokat és napokat részesítették előnyben.

Az új fiókiroda nyitva tartási időpontjai:

  • Hétfő: zárva,
  • Kedd: 8:00-14:00–ig,
  • Szerda: 8:00-18:00–ig,
  • Csütörtök: 8:00-14:00–ig,
  • Péntek: zárva
  • A megváltozott felhasználói ügyintézési preferenciákhoz igazodva a Tigáz Zrt. 2012. április 1-től Borsod-Abaúj-Zemplén megyében nem üzemelteti tovább tiszaújvárosi fiókirodáját. Ebben a ügyfélszolgálati irodában 2012. április 1-től személyes ügyintézésre nem lesz mód, de a Tigáz Zrt. minden egyéb ügyfélszolgálati elérhetőségein továbbra is változatlanul áll ügyfelei rendelkezésére.

    E változások mellett a Társaság folyamatosan fejleszti elektronikus és telefonos, valamint háttérirodai (nem személyes ügyfélkiszolgálás, hanem az ügyeket feldolgozó) kapacitásait.

    A Tigáz Zrt. ügyfélszolgálati elérhetőségei:

  • honlap és online ügyfélszolgálat: www.tigaz.hu
  • levelezési cím: Tigáz Zrt., 4400 Nyíregyháza, Debreceni út 102.
  • telefon: 06 (80) 333-338 (mérőállás közlése), 06 (40) 333-338 (általános ügyintézés)
  • fax: 06 (42) 597-531
  • - Tigáz Zrt. -

    Ezek is érdekelhetik

    Hírlevél feliratkozás
    Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

    Rovatunkból ajánljuk

    További hírek a témában