Bulvár, celeb

2007.12.21. 09:27

Kiszel Tünde tananyag lesz

<p>Egyetemen oktatják majd a Kiszel-jelenséget. Kiszel Tünde, mint médiajelenség és személyi márka tananyagot képez a Műegyetemen.</p>

Dr. Marcsa Attila, professzor beszámolt róla: a hír igaz, Kiszel Tünde, mint médiajelenség és személyi márka tananyagot képez az egyetemen.

- Az egyik előadáson a márka és az imázsépítés a téma. Ezen belül a személyi márka témakörében Bill Clinton, Tom Hanks és sok más világhíresség mellet Kiszel Tünde is szerepel a példák között.

Azért érdekes márkaként, mert 15 éve közszereplő, annak ellenére, hogy nincs mögötte művészi-, tudományos-, vagy sportteljesítmény. Tünde mindezek nélkül érdekes tudott maradni, ilyen hosszú időn keresztül.

A szőke díva nem érzi, hogy alaptalan lenne a sikere, hiszen letett az asztalra jópár dolgot:

- Hosszú ideje készítek interjúkat Kossuth díjas művészekkel, a Nemzet Színészeivel és jótékonysági rendezvényeken is megjelenek, mint műsorvezető és újságíróként is dolgozom egy női lapnál.

Arról, hogy a magánéletem jobban érdekli az embereket, nem tehetek. A bulvár volt kiváncsi rám, nem én teregettem ki a magánéletemet. Mivel közszereplő vagyok, ezt természetesnek veszem.

Kiszel Tünde sikerének titka a Tanár Úr szerint az egyedisége:
- Nagyon jól megkülönböztethető és megjegyezhető, ezért rendkívül erős márka. A megítélése, azaz az imázsa már nem feltétlenül olyan jó, mint a személyi márkája, hiszen megosztó személyiség.

Kiszel Tünde azonban a negatív kritikákkal mit sem törődik, vannak elegen, akik szeretik. Szeretné 2008-ban is tudása legjavát adni, szorgalommal és alázattal dolgozni.

Forrás: www.rtlklub.hu

További cikkek:

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!