boon-sportoldal

2009.12.03. 15:08

Balogh Jani mindent egy gombócban

<p>Miskolc - Az idei &#233;v kellemes<br /> befejez&#233;s&#233;nek, az N-es Mitsubishi<br /> j&#246;v&#337; &#233;vi<br /> specifik&#225;ci&#243;j&#225;nak<br /> tesztel&#233;s&#233;re, murv&#225;s<br /> tapasztalatszerz&#233;sre &#233;s term&#233;szetesen<br /> a n&#233;z&#337;k sz&#243;rakoztat&#225;s&#225;ra<br /> is sz&#225;nja Balogh Jani a Mikul&#225;s Ralit.</p>

A Dynamic Rally Team versenyzője egy

év szünet után újra

régi navigátorával, Németh

Lászlóval áll rajthoz, a

Mitsubishi Lancer Evo IX-es pedig már a

2010-es N csoportos szabályoknak

megfelelően 33 mm-es

turbószűkítővel lesz

felszerelve.

"Nagyon várom már a

Mikulás Ralit. Egy részről

az utolsó versenyünk, a Komló

Rali már elég régen volt,

másrészről pedig nem sikerült

teljesen úgy, ahogy terveztük, ezért

szeretnénk egy kellemes versennyel

lezárni az évet, kicsit

készülni jövőre, tesztelni

és a nézőket is

szórakoztatni. Ezt mind egy gombócba

gyúrva." - nyilatkozta a miskolci Balogh

János. "Talán a legfontosabb

most, hogy visszatér régi

navigátorom, Németh

Laci, akivel utoljára tavaly itt, a

Mikulás Ralin mentünk együtt. Az

idén a munkája miatt nem tudta

vállalni az egész szezont, ezért

ugrott be helyette Zentai

Kornél. Lacinak nagyon

hiányzott már a rali és

beszélgettünk róla, hogy

visszaülne. A dilemmát végül az

döntötte el, hogy most meg (Zentai)

Kornélt szólította el a munka,

úgyhogy végül nem nekem kellett

választanom a két jó

navigátor közül.

A nézőket

szórakoztatni

"Az idén a Veszprém Rali

nekünk kimaradt, így

egyáltalán nem tudtunk murván

menni, pedig tavaly úgy tűnt, hogy az

jobban fekszik nekem. Ezért is

örülök, hogy most murván

versenyezhetünk. Vasárnapra nem

ígérnek esőt, de előtte

két napra igen, úgyhogy biztosan sarasak

lesznek a pályák. Én egy kicsit

fagyottabb talajnak jobban örültem volna.

Amellett, hogy szeretnénk egy kellemeset

autózni, és persze a nézőket

is szórakoztatni, szeretnénk

kihasználni az alkalmat, és a

jövő évre is készülni.

Ezért a 2010-es szabályoknak

megfelelően, 33 mm-es

(turbó)szűkítővel

megyünk. Biztosan sokan kiveszik majd a

szűkítőt, és emiatt

hátrányban leszünk, de most

ebből a szempontból nem érdekel az

eredmény. Sokkal fontosabb, hogy minél

több tapasztalatunk legyen jövőre.

Új lesz az autó dizájnja, kicsit

változik a csapat megjelenése

is, szóval mindenben fejlesztünk egy

kicsit. Remélem, a szurkolóknak is

tetszeni fog."

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!