Magyarország

2013.02.04. 13:48

MTVA: sikeresen indult A Dal, az Eurovíziós Dalfesztivál hazai válogatóműsora

Budapest, 2013. február 4., hétfő (MTI) – Sikeresnek értékelte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) A Dal című válogatóműsor szombati, első adását, amelybe több mint 2,5 millióan néztek bele. A produkció a saját műsorsávjában minden más tévéműsort megelőzött.

Budapest, 2013. február 4., hétfő (MTI) – Sikeresnek értékelte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) A Dal című válogatóműsor szombati, első adását, amelybe több mint 2,5 millióan néztek bele. A produkció a saját műsorsávjában minden más tévéműsort megelőzött.

Az M1-en és a Duna Worldön párhuzamosan sugárzott adásnak átlagosan több mint egymillió fős nézettsége volt, de a legnézettebb percekben az 1,4 millió főt is megközelítette – közölte az MTVA hétfőn, a Nielsen Közönségmérés adatai alapján.

Az Eurovíziós Dalfesztivál hazai válogatójának első, bő kétórás műsorába több mint 2,5 millióan néztek bele, vagyis a teljes lakosság 27,5 százaléka – derül ki a mérési adatokból.

A dalválasztó interaktív showműsorban a zsűri Agárdi Szilvi és Pál Dénes duettjét, Keresztes Ildikó és Rácz Gergő produkcióját, a nézők SMS-szavazatai pedig Baricz Gergőt, Gyurcsík Tibort, valamint Palcsó Tamást juttatták tovább a középdöntőkbe.

A show szombat este a saját idősávjában (20.15 és 22.20 között) minden más tévéműsort megelőzött. A műsor közönségaránya a két adón együtt 21,9 százalék lett, de a 18-49 éves korosztály körében is 15 százalék felett teljesített – szerepel az MTVA közleményében.

- MTI -  

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!