Sorjáznak a hírek. Lakat az irodán. Süket telefonok. Nem elérhető vagy végletekig mentegetőző illetékesek. Aggódó hozzátartozók. Csomagjainkon ücsörgő, a hazautazást váró nyaralók. Nyaralók, akik ettől az időponttól kezdve károsultakká válnak.
A szakemberek szerint az ilyen helyzeteket a biztosítói háttér megnyugtatóan kezel, azaz nem nagyon volt még olyanra példa, hogy bárki is külföldön ragadt volna. Beindul a gépezet és – ha nem is villámgyorsan – hazajuttatják a károsult nyaralókat.
Felvetődik a kérdés, miért kell minden nyáron végigjárni ezt a Canossát valamilyen üdülésre vágyó magyarnak. Szakemberek mondják, hogy a nagy számok törvénye alapján. Merthogy Magyarországon 1600 utazásszervező cég van. Ráadásul nagyobb részük súlyos problémákkal küszködik.
A szakértők is csak azt tudják javasolni, hogy oda kell figyelni az üdülés szervezésekor, és jócskán vannak megbízható irodák. Persze egy ilyen ügy számukra is negatív kampány.
– Szaniszló Bálint –
A kommentelés opció, a jó magaviselet kötelező! Moderációs elveinket itt olvashatja .