fejlődés

2020.07.18. 17:30

Nemzetközi piacokon bizonyít a Hell

Az italgyártó cég zökkenőmentesen van túl a koronavírus-járvány okozta válságon.

Szaniszló Bálint

Forrás: Hell

Fotó: @rogoszfoto

A Kiemelt Exportőr Partnerségi Program részese lett a Hell Energy Magyarország Kft. Csereklye Barnabás, a társaság ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a program célja, hogy a nemzetközi piacon is versenyképes vállalatokat összegyűjtse, és adott esetben a külügyi kormányzat szakmai háttérrel, diplomáciai segítséggel lássa el ezen vállalkozásokat. „A Hell Enegy bizonyította rátermettségét az exportországokban, ugyanakkor folyamatosan nyitunk újabb piacok felé.”

Megtudtuk, a cégcsoport az indulása óta törekszik arra, hogy a hazai beszállítókat favorizálja, de természetesen azon alapanyagok esetében, amelyek itthon nem elérhetőek, érezhető a gyengébb forint miatti árfolyam-különbözet. „A Hell forgalmának ugyanakkor mintegy kétharmada exportbevételből származik, így a két dolog valamelyest kiegyenlíti egymást” – tette hozzá a cégvezető.

Versenyképesen

A cég kitűnően helytáll a világpiacon, hiszen világszínvonalú dobozgyárral, a legmodernebb töltőüzemmel, egyedülálló logisztikai megoldással, és erős brandekkel rendelkezik. „Versenyképesek vagyunk a világ bármely pontján, és nyugodtan támaszkodhatunk azokra innovációkra, amelyeket bevezettünk.”

Vették az akadályokat

Mint a legtöbb céget, a Hellt is új kihívások elé állította a koronavírus. Csereklye Barnabás szerint munkatársai elhivatottsága és szorgalma, valamint az, hogy gyorsan reagáltak az új helyzetre, segített átvészelni ezt az időszakot, és bizakodva néznek a következő hónapok elé. „A gyorsan bevezetett higiéniai intézkedések és szabályok eredményesnek bizonyultak, termelésünk és kiszállításaink zavartalan működtek a legkritikusabb hetekben is.”

A Hell eleve a válságidőszakban is a növekedésre rendezkedett be. „Mind a dobozgyár, mind a töltőüzem bővítésére megvan a stratégiánk – jelentette ki Csereklye Barnabás. – A Hell Ipari Park területén már készen van a tejalapú italok töltésére kialakított töltősor, sőt a próbaüzem is elkezdődött, és nagyon biztatóak az eredmények. Mindez a termékfejlesztés terén is újabb innovatív megoldásokat hoz az életünkbe. A tavaly bevezetett tejeskávé-portfóliónk, az Energy Coffee immáron 14 országban érhető el, és idén egy különleges reklámfilm készült hozzá Bruce Willis főszereplésével.”

Megérte leigazolni a világsztárt

Hogy miként sikerült megszerezni Bruce Willist? Erre a kérdésre a következőket mondta az ügyvezető igazgató: „Elsők vagyunk itthon, akik A kategóriás világsztárral dolgoznak. Mielőtt igent mondott, természetesen leinformált bennünket, megkóstolta a termékeinket. Kijelenthetjük, hogy ez nem az a befektetés, ami egy éven belül megtérül, de azt már most is látjuk, hogy jó választás volt ­Bruce Willis. Immáron másodszor hosszabbítottuk meg a szerződésünket vele, és teljesen elégedettek vagyunk az eredményekkel, amelyeket az eddigi kampányok hoztak. Az új filmben ráadásul Willis mellett a korábbi Miss Universe világszépe, Zuleyka Rivera is szerepel.”

(A borítóképen: Csereklye Barnabás büszke az eredményeikre)

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában