Hirdetés

2022.12.02. 09:28

A podcast a márkaépítés hatékony eszköze

A 21. század információs forradalma a vállalatokat és vállalkozásokat is új kihívások elé állította. A gyors információáramlás miatt átalakult a reklám, a marketing és a HR-terület is. A céges márka megismertetésének, népszerűsítésének eddig jól bevált módszerei már nem hatékonyak. Ha a vállalat nem tart lépést a modern folyamatokkal, versenyhátrányba kerül.

Azok a cégek, amelyek jelenleg sikeresek, ismertek tudatosan használják a modern marketingeszközöket ahhoz, hogy a céges márkát népszerűvé tegyék, ezáltal növeljék a forgalmukat. Ilyen marketingeszköz a céges podcastkészítés is, amely a Brocasterz podcast ügynökség szolgáltatásai közt is megtalálható. A cég szakemberei rendelkezésedre állnak a stúdióbérléstől kezdve a műsortervezésen, tanácsadáson, mentoráláson át az utómunkák elvégzéséig mindenben. 

Podcast a toborzás eszközeként

Egy cég bemutatására szolgáló podcastban nemcsak a cég tevékenységét, tulajdonosait kell bemutatni, hanem fontos, hogy a célközönség megismerje a cég filozófiáját, küldetését, a céges életérzést, Képet kapjon arról, hogy milyen annál a cégnél dolgozni, illetve ő beleillik-e majd a cég világába. Ehhez nagyon fontos, hogy hiteles és reális legyen az a kép, amit a cégről bemutatsz, nem érdemes megszépíteni a valóságot. 

A hiteles bemutatásra olyan műsorvezetőt kell választanod, aki jól ismeri a céget, és megfelelő kommunikációs készséggel rendelkezik. Gördülékenyen, könnyed stílusban tud beszélgetést folytatni a meghívott szakemberekkel. A beszélgetésbe bevonhatod a HR-vezetőt vagy a marketingvezetőt, hiszen a toborzás és a márkaépítés az ő területük. 

A podcast célközönsége

Podcasttal, ha azt külső közönségnek szánod, az álláskeresők közül leginkább a fiatalabb generációt érheted el, ezért a műsortervezésnél érdemes ezt is figyelembe venni. A podcastot - a cég közösségi média oldalain megosztva, esetleg hirdetésekbe linkelve - nagyon sok emberhez eljuttathatod, akik között a potenciális alkalmazottaid is ott vannak. Ily módon a podcast a toborzás hatékony eszközévé válik.

A Brocasterz podcast ügynökség szakemberei segítenek a műsor megtervezésében, hogy a podcastot a toborzás során sikeresen felhasználhasd, és általa jó szakemberek jelentkezzenek a cégedhez.

Készíttethetsz úgynevezett belső podcastot is, amelyet a már meglévő alkalmazottak megtartása érdekében hozol létre. Ilyenkor célszerű a népszerű szakembereket meghívni a stúdióbeszélgetésre, és olyan témát választani, ami érdekes és releváns a munkavállalóid számára. Egy jól sikerült műsor erősíti a közösséghez tartozás érzését, és motiváló hatása is lehet a munkavállalók számára.

Ha követed a legújabb piaci trendeket, ha nem akarsz hátrányba kerülni a versenytársaidhoz képest, ha meg szeretnéd találni a céged iránt elkötelezett, szakmailag kiváló munkavállalókat, készíttess minőségi podcastot!

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában