2012.04.16. 15:55
Képek: A legdurvább kínai koppintások
Kína egyre messzebb ment a brendek kopizásában, van már nekik kalózmárkás (Playboy helyett ) Pearlboy, Prada üzlet helyett Paradi, ami inkább paródia, három ívű McDonalds-uk és "névtévesztéses" Jack Daniel s whiskey-jük - és nem mindegyik annyira gagyi...
Kína egyre messzebb ment a brendek kopizásában, van már nekik kalózmárkás (Playboy helyett ) Pearlboy, Prada üzlet helyett Paradi, ami inkább paródia, három ívű McDonalds-uk és "névtévesztéses" Jack Daniel s whiskey-jük - és nem mindegyik annyira gagyi...
A legtöbb kínai koppincs annyira szembeötlően gáz, hogy az ember nem tévesztené össze az eredetivel, így például a Sonia nevű termékeket senki nem gondolná Sonynak, mint ahogyan a Paradi sem keverhető össze a Pradaval, vagy a Tide mosószer a Tihz mosószerrel, vagy az Aepple-t sem gondoljuk Apple cuccoknak de néha annyira megtévesztően azonos a csomagolás az eredetivel, hogy simán leemelnénk a bolt polcáról egy Heimekem sört, el sem olvasva mi van odaírva. A legnagyobb "lopás" egyébként a Burger King, ami kínai változat King Burger, de a kínai kalózmákák csúcsa a Jack Daniel s whiskey is, ami szakasztott eredeti(nek) tűnik, de ha elolvassuk a nevet, rájövünk, hogy az ő italuk női nemű...