2025.06.15. 13:30
Elismerésben részesült a miskolci cég, már negyedszer zsebelte be a díjat
A Special mention elismerést a „Mentés másként” kampányával érdemelte ki az idei versenyen a vállalat.
Negyedszer is Zöld elkötelezettség díjat nyert a MiReHu. A környezettudatos vállalati működés ma már alapelvárás, így minden cég számára elengedhetetlen, hogy tevékenységét a társadalmi és természeti környezet szempontjainak figyelembevételével alakítsa. E szemlélet mentén folytatja a PPH Media a GREENGAGE versenyt, amely idén új dimenzióval bővült az ESG kritériumok beemelésével.

Forrás: MiReHu
Az ESG kiterjesztésével a GREENESGAGE verseny nemcsak a környezeti szempontokat emeli ki, hanem a társadalmi felelősségvállalást és a vállalatok áttekinthetőségét is, ezáltal támogatva a fenntartható fejlődést – tájékoztatta a MiReHu a Borsod Online-t.
A zsűri két fordulóban, szakmai alapon értékelte a pályaműveket
A MiReHu a 2024-es Európai Hulladékcsökkentési Hétre (EWWR) kidolgozott „Mentés másként” kampányával nyerte el a Special Mention díjat.
A tavalyi EWWR kiemelt témája az ételpazarlás megelőzése volt. Ehhez kapcsolódva a Társaság számos kreatív, szemléletformáló akciót szervezett. A kampány üzenete a társadalom minden rétegéhez szólt: családokhoz, vállalkozásokhoz és intézményekhez egyaránt. Több program a közösség erejére épített, és a MiReHu csapata is példát mutatott: a „ReFood Court” élelmiszermentő szigetekkel a megmaradt, de még fogyasztható élelmiszerek megosztását segítette elő, míg a „Morzsaparti” kezdeményezés során a közösségeket ösztönöztük a maradék ételek közösségi megosztására.
A kampány elemei közel 900 000 megtekintést értek el a közösségi médiában, és mintegy 5000 ember találkozott személyesen figyelemfelkeltő installációkkal, edukációs eszközökkel és eseményekkel.
Ez az elismerés ismét visszaigazolja, hogy a MiReHu következetesen és hitelesen képviseli a fenntarthatóság ügyét.
Ezek is érdekelhetik: