2024.12.15. 09:00
Miskolci cég nyert nemzetközi díjat
Kiderült, ki lett a legkreatívabb miskolci cég a 15. Wolda Bronz Award díjával. A Grönway Miskolcról a Wolda díj büszke tulajdonosa.
Óriási elismerés
A miskolci Grönway nagy örömmel jelenti be, hogy a nemzetközi hírű Wolda díjjal ismerték el innovatív és letisztult arculatát. A szakmai zsűri döntése alapján a Grönway logója és teljes arculata Bronz díjat érdemelt ki, ezzel is bizonyítva a miskolci vállalat kreativitását és a magas színvonalú design iránti elkötelezettségét.
Magas rangú elismerés a Wolda díj a városnak is
A Wolda díj a világ egyik legelismertebb arculattervezési versenye, amely évről évre a legkiválóbb design megoldásokat díjazza. A Grönway csatlakozott a magyar cégek sorához, amiknek sikerült elismerést szerezni ezen a rangos versenyen.
"Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a Grönway arculata elnyerte a Wolda Bronze Award díjat. Ez nemcsak a cégünk számára jelentős elismerés, hanem Miskolc városának is, hiszen mutatja, hogy az itt működő cégek számára is világszínvonalú design születhet. Közel 20 éve működő cégünk 2024-ben váltott komplett arculatot és nevet, ez az elismerés ennek az új brandnek szól" – mondta Péter Máté, a Grönway tulajdonos-ügyvezetője.
Vágásra szánják az eszközöket
A Grönway küldetése, hogy nagyszerű eszközöket biztosítson a kertészkedéshez. Az alaptermékek mind valamilyen kertészeti tevékenységhez kapcsolódnak. A legfontosabb a termékekben, hogy valamit vágjunk, legyen az fű vagy fa. Ez volt a központi ötlet a logó megtervezésében, amelynek egy levágott sarka a termékekre utal, és egy robusztus konstrukció, amely a kerti szerszámok világát idézi. Ez a letisztult, modern, izgalmas megjelenés dominál a dizájnban is, izgalmas megjelenést kölcsönöz a logóból származó minta felhasználása. Az új arculat a cég modern és dinamikus szemléletét tükrözi, és a jövőbeni növekedés alapjait is megteremti.
“A Wolda díj elnyerése újabb mérföldkő a Grönway történetében. A cég továbbra is törekszik arra, hogy innovatív megoldásokkal járuljon hozzá Miskolc és az egész észak-magyarországi régió fejlődéséhez. A Grönway arculatát a debreceni székhelyű Kreatív Vonalak tervező stúdió készítette, így nemcsak a márka, de a tervezőcsapat is közeli régióból való, fontos volt számunkra, hogy olyan csapattal dolgozzunk együtt, akik nem csak szakmájuk krémje, de hozzánk közel működnek” - mondta Kelemen Zsolt, a Grönway marketing managere.
A Grönway-ről
A Grönway-nél hisznek abban, hogy a nagyszerű kerti munkához nagyszerű eszközök kellenek. Csapatukkal már 20 éve támogatják a favágókat, a hobbikert tulajdonosokat, a kertészeket és az ipari zöldterületek gondozóit abban, hogy az általuk átadott gépekkel, és a mögötte lévő szakértelemmel segítsék őket. Miskolci üzletükben nap mint nap szenvedélyesen állnak bolti vevőik rendelkezésére, és ezt a szakértelmet adják át webshopon keresztüli vásárlóiknak is, akár a telefonos termékválasztó kertigép szaktanácsadásuk keretében, akár a náluk olvasható blogbejegyzésekben, vagy egy-egy termékleírásban is.
A Wolda díjról
A Wolda (Worldwide Logo Design Award) egy rangos, nemzetközi elismerés, amelyet a világ legkiválóbb logótervezőinek és kreatív szakembereinek ítélnek oda. A verseny célja, hogy felhívja a figyelmet a logótervezés jelentőségére a vállalati arculat kialakításában és a márkaépítésben. Elnyerése nemzetközi elismertséget jelent. A tervező munkáját a világ legjobbjai közé sorolták. A legmagasabb minőségi és kreativitási színvonalat képviselik. A díjazottak munkái a verseny hivatalos weboldalán és számos szakmai portálon jelennek meg, így a tervezők széles körben ismertté válhatnak.
Mit értékel a zsűri?
A logónak egyedinek és megkülönböztetőnek kell lennie. A tervezőnek innovatív megoldásokkal kell előállnia. A logónak jól olvashatónak és alkalmazhatónak kell lennie különböző méretekben és felületeken. Tükröznie kell a vállalat vagy a márka identitását és esztétikailag is vonzónak kell lennie.