2024.11.10. 15:00
Mesterséges intelligencia Miskolcról? Büszkék lehetünk!
Újabb nemzetközi díjat zsebelt be a United Call Centers. A mesterséges intelligencia alapú megoldásait ismerték el a legmagasabb szinten.
Az Ügyfélkapu megszűnik, de két opcióból is választhatunk helyette
Fotó: Luis Alvarez
Az idén 25 éves magyar cég, a United Call Centers (UCC) nyerte el a rangos Titan Business Awards díjat szakmai zsűri döntése alapján, ügyfélszolgálat – mesterséges intelligencia kategóriában. A főleg Miskolcról operáló cég az általa fejlesztett, mesterséges intelligencián (AI) alapuló ügyfélszolgálati megoldásaival a legmagasabb, platina fokozatot szerezte meg.
Mesterséges intelligencia és versengés
A leginnovatívabb vállalatokat, szolgáltatásokat és vezetőket elismerő Titan Business Awards díjat idén több mint 1200 szervezet pályázta meg a világ több mint ötven országából. Az idei díjazottak körében, melybe többek közt beletartozik a Meta, az Amazon vagy a HP, a United Call Centers az egyetlen magyar, kategóriájában pedig az egyetlen európai cégként került a legjobbak közé.
A UCC máskor is részesült már hasonló elismerésben, legutóbb idén márciusban nyerte el az amerikai Stevia Awards üzleti díját, az általa fejlesztett kiemelkedő, mesterséges intelligencián alapuló megoldásainak kifejlesztéséért és alkalmazásáért. Jelenlegi pályázatának fókuszában az AI -alapú megoldások álltak. Ennek három pillérje van.
- Az első az aiden.agent, ami több mint negyven nyelven kommunikál, integrálja a legfejlettebb AI - technológiákat.
- A következő az aiden.analytics, amely képes a vállalat kommunikációjának akár száz százalékát is kontrollálni, biztosítva a proaktív ügyfélkezelést, javítva az ügyfélélményt és kiküszöbölni a jogi és minőségi kockázatokat.
- A harmadik pedig az aiden.apps, ami optimalizálja a háttérfolyamatokat.
Számos ügyfelünk alkalmazza megoldásainkat az iparágak széles skáláján, rugalmassága miatt gyakorlatilag minden területen implementálható, így bárki számára könnyen elérhetővé válik a mesterséges intelligencia által nyújtott automatizmusok előnye, például ismétlődő, szabályhoz kötött folyamatok menedzselésére, hívások kezelésére, időpontegyeztetésre, ügyfelek beazonosítására vagy komplex adminisztratív feladatok elvégzésére egyaránt
- nyilatkozta Kopcsó Balázs, a United Call Centers technológiai divíziójának vezetője.
A United Call Centers 1999-ben alapult és mára több mint ötven nyelven, negyven országban tevékenykedik. Sikereinek alapja az állandó törekvés arra, hogy megbízói és ügyfelei egyaránt kiemelkedően szolgálja ki a legmodernebb technológiák segítségével. Számos technikai tartalom elérhető a weboldalukon, mint például kutatási eredmények, mintahívások és publikációk.