Borászat

2022.11.20. 10:04

Bormarketing a Tokajinak is

Évi 3 milliárd forintot biztosít a kormány a hamarosan elkészülő nemzeti bormarketing stratégia megvalósítására - jelentette be a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos.

ÉM

20211005_egerszalok szent andrea boraszat pinceszet szuret havran zoltan magyar nmezet

Fotó: Havran Zoltán

Rókusfalvy Pál abban bízik, hogy a költségvetési támogatás hatékonyan felhasználásával erősödhet a magyar bor nemzetközi elismertsége, így a jelenleginél sokkal magasabb áron lehet majd külföldön eladni. - A sikerhez együttműködésre, a magyar borközösség támogató összefogására ugyancsak szükség lesz, és nagyon sok fog múlni a fiatalokon is, hiszen a változásoknak mindig ők a kezdeményezői - nyilatkozta.

- Jó érzés ugyanakkor látni, hogy az újításaikat a rendszerváltás utáni első borásznemzedék hagyományaira alapozzák - tette hozzá. A kormánybiztos szerint a magyaroknak a bor elsősorban nem alkohol, hanem kultúra, és jó lenne, ha "nem csak mi magyarok tudnánk, hogy világhírűek vagyunk" ezen a téren – fogalmazott.

- A feladat és a tét egyaránt óriási, de ilyen lehetőség sem volt még, a szőlő-bor ágazat marketingje ekkora segítséget nem kapott korábban. Az ország adottságai kedvezőek, a magyar borászok kiválóak, boraik világszínvonalúak, ki kell tehát használni a lehetőségeket, és az eredmény nem marad el - mondta Rókusfalvy Pál.


 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában