2021.05.13. 11:30
Menetrend-módosításból világrekord Miskolcon
Élhetetlenné teszi Miskolcot a közösségi közlekedés kiszámíthatatlansága a Fidesz–KDNP szerint.
20210512 Miskolc fotó: Ádám János ÁJ Észak-Magyarország Sajtótáájékoztató: "Világrekordot állított fel a miskolci közlekedési vállalat: még soha ennyiszer nem változtattak menetrendet, mint a borsodi megyeszékhelyen!" képen: Soós Attila önkormányzati képviselő, Hollósy András Fidesz–KDNP frakciószövetség szóvivője
Fotó: Ádám János
A Fidesz-KDNP szerint szomorú, hogy a baloldal nem képes saját erőből és forrásokból fejleszteni és működtetni egy várost, miközben a kormányzat csak idén 2 milliárd forinttal segíti a miskolciakat.
– Kétes értékű világrekordot állított fel a baloldali városvezetés azzal, hogy bő egy év alatt 46-szor módosította a közlekedési vállalat menetrendjét – emelte ki Soós Attila a Fidesz–KDNP frakciója nevében tartott szerdai tájékoztatón. – Nem hisszük, hogy létezik olyan város, ahol ennyiszer nyúltak volna hozzá a menetrendhez. Gyakorlatilag egy-két hetente változott a járatok közlekedése, így nincs miskolci, nincs munkába járó, aki ezt követni tudná – hangsúlyozta Soós Attila
az MVK telephelye előtt tartott sajtótájékoztatón.
Fidesz-KDNP sajtótájékoztató a miskolci tömegközlekedésről
A közösségi közlekedést tekintve a város így élhetetlenné, az utazás pedig tervezhetetlenné és kiszámíthatatlanná vált a politikus szerint. Szólt a megemelt jegy- és bérletárakról, illetve a megritkított járatszámokról is.
„A baloldal képtelen fejleszteni és működtetni a várost”
Kiemelte az idei, összesen több mint 2 milliárd forintos kormányzati segítséget, amellyel Miskolc gazdálkodhat. Szerinte ebből a pénzből a tömegközlekedés bővítésére is juthat forrás.
– Ebben a helyzetben kifejezetten jó hír, hogy a kormány további 1 milliárd 350 millió forinttal segíti a város működését, ami az év eleji 700 millió forint után újabb támogatás a miskolciaknak, hogy – az alkalmatlan baloldali városvezető-koalíció „bénázását” látva – megmentse a várost a 2019 ősze óta tartó teljes sodródástól és csődközeli helyzettől. Szeretnénk, ha ez a pénz értéket teremtene Miskolcon, nem pedig baloldali zsebekbe vándorolna. Bízunk benne, hogy az idén kapott 2 milliárdos állami támogatásból nemcsak a haverok és elvtársak megélhetésére és díjazására, a közlekedést vezetők milliós juttatására költenek, hanem jut belőle arra is, hogy újra szervezett és működőképes tömegközlekedés legyen – tette hozzá.
– Szomorú, hogy a baloldal semmit nem tanult a múltból, ahogy 2002–2010 között, úgy most sem képes saját erőből és forrásokból fejleszteni és működtetni a várost – hangsúlyozta a Fidesz–KDNP frakciószövetség önkormányzati képviselője. Ha nincs a kormány, Miskolc már elveszett volna.
(A borítóképen: Soós Attila és Hollósy András a Fidesz–KDNP frakciószövetség sajtótájékoztatóján, az MVK előtt)
https://boon.hu/kozelet/helyi-kozelet/megint-tele-lettek-a-buszok-ezuttal-az-iskolanyitas-miatt-5438404/
https://boon.hu/kozelet/helyi-kozelet/a-kozlekedes-maga-a-katasztrofa-5414287/
https://boon.hu/kozelet/helyi-kozelet/az-utasok-idegeit-borzolja-az-uj-menetrend-5378575/
https://boon.hu/kozelet/helyi-kozelet/ujabb-csapas-a-miskolci-tomegkozlekedesre-5368837/