Tragikus tömegközlekedés

2021.05.13. 11:30

Menetrend-módosításból világrekord Miskolcon

Élhetetlenné teszi Miskolcot a közösségi közlekedés kiszámíthatatlansága a Fidesz–KDNP szerint.

20210512 Miskolc fotó: Ádám János ÁJ Észak-Magyarország Sajtótáájékoztató: "Világrekordot állított fel a miskolci közlekedési vállalat: még soha ennyiszer nem változtattak menetrendet, mint a borsodi megyeszékhelyen!" képen: Soós Attila önkormányzati képviselő, Hollósy András Fidesz–KDNP frakciószövetség szóvivője

Fotó: Ádám János

A Fidesz-KDNP szerint szomorú, hogy a baloldal nem képes saját erőből és forrásokból fejleszteni és működtetni egy várost, miközben a kormányzat csak idén 2 milliárd forinttal segíti a miskolciakat.

– Kétes értékű világrekordot állított fel a baloldali városvezetés azzal, hogy bő egy év alatt 46-szor módosította a közlekedési vállalat menetrendjét – emelte ki Soós Attila a Fidesz–KDNP frakciója nevében tartott szerdai tájékoztatón. – Nem hisszük, hogy létezik olyan város, ahol ennyiszer nyúltak volna hozzá a menetrendhez. Gyakorlatilag egy-két hetente változott a járatok közlekedése, így nincs miskolci, nincs munkába járó, aki ezt követni tudná – hangsúlyozta Soós Attila

az MVK telephelye előtt tartott sajtótájékoztatón.

A közösségi közlekedést tekintve a város így élhetetlenné, az utazás pedig tervezhetetlenné és kiszámíthatatlanná vált a politikus szerint. Szólt a megemelt jegy- és bérletárakról, illetve a megritkított járatszámokról is.

„A baloldal képtelen fejleszteni és működtetni a várost”

Kiemelte az idei, összesen több mint 2 milliárd forintos kormányzati segítséget, amellyel Miskolc gazdálkodhat. Szerinte ebből a pénzből a tömegközlekedés bővítésére is juthat forrás.

– Ebben a helyzetben kifejezetten jó hír, hogy a kormány további 1 milliárd 350 millió forinttal segíti a város működését, ami az év eleji 700 millió forint után újabb támogatás a miskolciaknak, hogy – az alkalmatlan baloldali városvezető-koalíció „bénázását” látva – megmentse a várost a 2019 ősze óta tartó teljes sodródástól és csődközeli helyzettől. Szeretnénk, ha ez a pénz értéket teremtene Miskolcon, nem pedig baloldali zsebekbe vándorolna. Bízunk benne, hogy az idén kapott 2 milliárdos állami támogatásból nemcsak a haverok és elvtársak megélhetésére és díjazására, a közlekedést vezetők milliós juttatására költenek, hanem jut belőle arra is, hogy újra szervezett és működőképes tömegközlekedés legyen – tette hozzá.

– Szomorú, hogy a baloldal semmit nem tanult a múltból, ahogy 2002–2010 között, úgy most sem képes saját erőből és forrásokból fejleszteni és működtetni a várost – hangsúlyozta a Fidesz–KDNP frakciószövetség önkormányzati képviselője. Ha nincs a kormány, Miskolc már elveszett volna.

(A borítóképen: Soós Attila és Hollósy András a Fidesz–KDNP frakciószövetség sajtótájékoztatóján, az MVK előtt)

https://boon.hu/kozelet/helyi-kozelet/megint-tele-lettek-a-buszok-ezuttal-az-iskolanyitas-miatt-5438404/

https://boon.hu/kozelet/helyi-kozelet/a-kozlekedes-maga-a-katasztrofa-5414287/

https://boon.hu/kozelet/helyi-kozelet/az-utasok-idegeit-borzolja-az-uj-menetrend-5378575/

https://boon.hu/kozelet/helyi-kozelet/ujabb-csapas-a-miskolci-tomegkozlekedesre-5368837/

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában