2021.03.05. 15:46
Ügyfélfogadás a NAV központi ügyfélszolgálatain
A veszélyhelyzet miatti kormányzati intézkedések betartására, a fertőzések megelőzésére a NAV központi ügyfélszolgálatain a személyesen megjelenő ügyfeleket előzetes időpontfoglalás alapján fogadják – áll a NAV közleményében.
Forrás: NAV ügyfélszolgálat
Fotó: ÉM archív
Az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, a csekkigénylés és a beadványok beadása időpontfoglalás nélkül is intézhető. A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival. A gyors és rugalmas ügyintézést a NAV elektronikus szolgáltatásai biztosítják.
Konkrét ügyek intézéséhez, a 06-80/20-21-22 számon ingyenesen hívható a NAV Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszere. A rendszer használatához ügyfélazonosító-számra (PIN-kód) vagy részleges kódú telefonos azonosításra van szükség. Ügyfélazonosító-szám legegyszerűbben az erről az oldalról is elérhető Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás használatával igényelhető a TEL-nyomtatványon.
Általános kérdésekben regisztráció nélkül is hívható a NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon.
A gépjárműadóval kapcsolatban a 1819-es telefonszámon a 2-es főmenüpont kiválasztásával lehet kérdezni a NAV munkatársaitól.
Kérik, hogy az ügyfelek csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát! Ha mindenképpen szükséges, a személyes ügyintézéshez időpont itt, valamint ez alatt a menüpont alatt foglalható.
Az ügyfelek és a kollégák egészségének védelmében kérik, hogy az ügyfelek a halaszthatatlan személyes ügyintézés alkalmával nyissanak ügyfélkaput vagy igényeljenek telefonos ügyfélazonosító-számot (PIN-kód), hogy a későbbiekben legyen lehetőség az online vagy a telefonos ügyintézésre! Ezzel elkerülhető a sorban állás és otthonról egyszerűbben, gyorsabban és biztonságosabban intézhetők az adóügyek.