2021.03.06. 18:15
Ideiglenesen szünetel a személyes ügyintézés a közműszolgáltatóknál
Hétfőtől március 22-ig felfüggeszti a személyes ügyintézést, és digitális platformokon várja a megkereséseket az ELMŰ-ÉMÁSZ, az E.ON Hungária Csoport és a TIGÁZ Zrt. is.
2019.10.15. NAV központi ügyfélszolgálat, Vaskapu utca. Fotó: Móricz-Sabján Simon
Forrás: Illusztráció/MW
Fotó: MORICZ SABJAN SIMON
Az ügyfelek a digitális platformokon, azaz online, telefonon, e-mailben vagy mobilapplikáción keresztül intézhetik ügyeiket. Emellett arra kérik az ügyfeleiket, hogy mérőóráik állását is a digitális csatornákon keresztül adják meg. Az ELMŰ-ÉMÁSZ arra kéri ügyfeleit, hogy lépjenek be, illetve, ha még nem tették, regisztráljanak az online ügyfélszolgálaton, ahol többek között az alábbi ügyek kényelmesen és teljes körűen intézhetők:
• mérőállás diktálás
• számla- és egyenlegmegtekintés
• számlabefizetés
• e-számlára váltás
• értesítés tervezett üzemszünetekről
A hosszabb várakozási idő elkerülése érdekében a vállalat kéri az ügyfelek együttműködését abban, hogy csak sürgős esetben keressék a következő időszakban a telefonos ügyfélszolgálatot.
Annak érdekében, hogy a társaság továbbra is biztosítani tudja a folyamatos és biztonságos földgázellátást, a TIGÁZ szakemberei – a megfelelő biztonsági intézkedések alkalmazása mellett – továbbra is elvégzik a gázhálózatot érintő munkákat, így az üzemzavar elhárítási és a tervezett fejlesztési- és karbantartási munkákat, valamint egyes mérőhelyi munkákat is az előzetes ütemterv szerint. Ugyanakkor lakóingatlanban a lakóingatlan használójával egyeztetve, védőfelszerelésben végeznek csak munkát a szakemberek. Amennyiben halasztható a munkavégzés és a halasztást az ingatlan használója kezdeményezi, úgy a munkavégzést átütemezi a TIGÁZ.
Elérhetőségek:
Levelezési cím: TIGÁZ Zrt. 4201 Hajdúszoboszló, Pf. 291.
E-mail: [email protected]
Online: www.tigaz.hu
Telefonos ügyfélszolgálat (munkanapokon): +36 (80) 180-380
Gázszivárgás és üzemzavar bejelentése: +36 (80) 300-300