Helyi közélet

2017.04.02. 09:08

Értékelték a miskolci mosolyokat

Miskolc - A Miskolci Mosolyprogram első évét értékelték a városházán.

Miskolc - A Miskolci Mosolyprogram első évét értékelték a városházán.

Régóta tudott dolog, hogy a vendég szívesebben tér vissza egy olyan vendéglátóhelyre vagy üzletbe, ahol mosollyal fogadták. Ezt kihasználandó indította útjára tavaly a MIDMAR Miskolci Idegenforgalmi Marketing Nonprofit Kft. a mosolyprogramot.

Öt kategóriában

A cél az volt, hogy a miskolci szolgáltatók között megtalálják a legjobbakat, akik a vendégvárásban az élen járnak, akik miatt visszatér a vendég a városba. Miskolcon közel 30 szolgáltató majdnem 100 munkatársa csatlakozott a kezdeményezéshez, vállalva az arcát, a munkája minőségét, a megmérettetést.

A programot a városházán értékelték, ahol Nagy Júlia, a MIDMAR ügyvezetője elmondta, a vendégek pontozhatták a programban részt vevőket, emellett tréningeket, workshopokat rendeztek és próbavásárlásokat is tartottak a szolgáltatóknál. Ezek értékelése alapján állt össze egy végleges rangsor, ami alapján öt kategóriában – felszolgálók, ügyfélkapcsolati munkatársak, recepciós kollégák, eladók és jegypénztárosok – adtak át elismeréseket.

– Pont jókor indult el ez a program, mert van miért mosolyogni Miskolcon – mondta Kiss János, a város alpolgármestere. A turizmus mélypontja után ugyanis az elmúlt évek munkájának köszönhetően dinamikusan fejlődik Miskolcon ez a szektor, egyre jobb vendégéjszaka- és látogatószámokat tudnak regisztrálni évről évre.

Hangsúlyozta: ez egy közös munka, ugyanis önkormányzati és magán infrastrukturális fejlesztések is történtek a turizmus fejlesztése érdekében. Egy, a turisztikai piacon dolgozó munkatársnak pedig nagy felelőssége van, ugyanis a mosolya mögött ott van az egész város.

– Olyan vendéglátási kultúrát fejlesztünk ezzel a programmal, ami meggyőzi a turistát arról, hogy ide érdemes visszatérnie máskor is a családjával – tette hozzá Kiss János.

– Itt mindenki nyertes, köszönöm, hogy vállalták a megmérettetést! Ma már nem elég a vendéglátásban, turizmusban minőségi szolgáltatást nyújtani, elégedetten kell, hogy távozzon a vendég – mondta Katona Ferenc, önkormányzati képviselő, a Miskolc és Térsége Turisztikai Egyesület elnöke.

ÉM-HI

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában