Helyi közélet

2013.08.15. 10:45

Nézőpont: Stílus

<em>Koroktól függetlenül szinte soha nem világos az sem, ki miért kerül a posztjára, így nehezen értelmezhető, amikor már nincs ott többé, hogy miért nincs ott többé</em>. <strong>Bujdos Attila írása</strong>.

Koroktól függetlenül szinte soha nem világos az sem, ki miért kerül a posztjára, így nehezen értelmezhető, amikor már nincs ott többé, hogy miért nincs ott többé. Bujdos Attila írása.Menesztették a Miskolci Turisztikai Kft. vezetőjét. A munkaadói erről közleményben tájékoztatták a közvéleményt, de nagyon úgy néz ki, a leginkább érintettnek elfelejtettek szólni róla, hogy nemcsak a vezetői megbízását veszítette el, hanem még a munkahelyét is. Érdekes megoldás, ahogyan az önkormányzat érdekeltségi körében ezt az ügyet intézik, jogilag aggályosnak tűnik, emberségesnek pedig egészen biztosan nem nevezném, rábízni a véletlenre: majd csak felhívja valaki, aki olvasta, hogy akkor ennyi volt. Ha ennyi volt.

Szokva vagyunk a Mi Városunkban is, végül semmin se kell csodálkozni, személyzeti híreken pedig pláne minek: koroktól függetlenül szinte soha nem világos az sem, ki miért kerül a posztjára, így nehezen értelmezhető, amikor már nincs ott többé, hogy miért nincs ott többé. Nem azt mondom, hogy jó ez így, ellenkezőleg: csak kellene valami nyilvánvaló cél, némileg konkrétabb annál, hogy jobb legyen mindenkinek, mint ami éppen van. Szóval távlat. Aztán terv a révbe éréshez. És ehhez a feladathoz a leginkább megfelelőnek látszó ember. A jó kormányos.

Ebből most csak a távozó embert látjuk.

Ez céges ügy, és persze nemcsak az: a város vállalkozásai a közjót szolgálják, s így végeredményében mindenkire tartozik, ami történik, már ha tényleg értünk is történik. Azért hozom szóba, és éppen így, mert most megint van egy kis jövés-menés a városházán, és ez jó alkalom lenne elmondani, hogy mi az értelme ennek az egésznek: pontosan mit akarnak a napi rutinon túl, akik a választáson megkapták a felhatalmazást, hogy Miskolc javát szolgálják. Milyen jövőt formálnak, mennyire előre gondolnak – eddig nem nagyon merülhettünk el a részletekben.

Olvasom: a szóvivők mellett most már sajtófőnököt is foglalkoztatnak, ő készíti elő a kommunikációs terveket. A szándék, ezek szerint megvan a beszédre. Innentől nemcsak az az érdekes, hogy milyen célból és mit akarnak elmondani, de az is, hogy párosul-e ez kíváncsisággal. Az a feladat, hogy minél többen hallgassák meg, amit mondani akarnak, vagy az is számít, amit a hallgatóság éppen gondol.


Kapcsolódó cikkek:

Miskolc - Mennyit költ az önkormányzat kommunikációra? Mennyiért jött Miskolcra Liebmann Katalin?

Miskolc - Czinkné Sztán Anikó, a Miskolci Turisztikai Kft. volt vezetője az Észak-Magyarországtól értesült arról, hogy távoznia kell a cégtől.

Miskolc - Augusztus 15-től a Miskolci Turisztikai Kft. ügyvezetői pozícióját Beke Tibor, a Városgazda Nonprofit Kft. szolgáltatási igazgatója tölti be.


Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában