Helyi közélet

2013.04.17. 14:50

Este nyolc után hívásra jöhetnek a miskolci buszok

Miskolc - Négy miskolci viszonylaton vezeti be az MVK Zrt. az új tesztprogramot: hívd a buszt és jön.

Miskolc - Négy miskolci viszonylaton vezeti be az MVK Zrt. az új tesztprogramot: hívd a buszt és jön.Igényvezérelt közlekedési rendszert vezet be az MVK Zrt. április 22-től. Este 8 óra után hívásra jön az 5-ös, 15-ös, 69-es autóbusz, valamint hajnalban a 20G-s és a 20-as járat – ezt jelentették be szerdai sajtótájékoztatójukon. Megtudtuk: az utazási igényt legalább egy órával a járat indulása előtt szükséges jelezni az ingyenes (06) 80/296-890-es számon vagy az MVK Zrt. honlapján (www.mvkzrt.hu) az Igénybejelentés gombra kattintva. Igénybejelentés során az előre meghirdetett időpontok közül lehet kiválasztani az utazás idejét, valamint, hogy az adott járatot mely megállóhelyek között kívánják használni. Amennyiben senki nem jelentkezik a járatra, az nem indul el, valamint csak azokban a megállókban áll meg, melyekre érkezett bejelentés.


Igényvezérelten közlekedő járatok Miskolcon (nagyobb méretért katt a képre!):


A Miskolc Holding Zrt. vezette nemzetközi projektkonzorcium – összesen 9 partner Olaszországból, Romániából, Szlovákiából, Bulgáriából, Görögországból Szlovéniából és Magyarországról –, az EU Délkelet-Európai Transznacionális Együttműködési Program kiírására nyújtotta be ATTAC - Vonzó városi közösségi közlekedés az elérhetőbb városokért projektjét, amely nyert. Az ATTAC projekt teljes költségvetése 2,4 millió euró, melynek 85 százalékát az unió finanszírozza. A projekt stratégiai célkitűzése: hatékonyabb koordináció kiépítése a közösségi közlekedési hálózatok tervezése, működtetése, valamint népszerűsítése terén – hangzott el a projektet bemutatóján.

Felmérés, kiértékelés

A rendszer tesztelésének az a célja, hogy felmérjék és kiértékeljék, hogy az utasok részéről milyen a rugalmas közlekedési rendszer működésének elfogadása és annak használati hajlandósága, valamint, hogy a közösségi közlekedési szolgáltatáson belül gazdaságosan működtethető-e a rendszer – ismertették.

ÉM-NSZR

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában