Ízvilág

2021.05.31. 11:00

A tinik körében népszerűsítenek

A tinik táplálkozási szokásainak javítása az egyik fő oka, hogy a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara már a 14–18 éveseket is bevonja a most indult Európai Friss Csapat programba.

Ez az Európai Friss Kalandok folytatása, amely a zöldségek és gyümölcsök népszerűsítését tűzte ki célul, és igen sikeresen. Minden harmadik magyar találkozott már a kampány két kabalafigurájával, Fruttival és Veggivel, akik három év alatt 100 nagyáruházban közel 8 tonnányi zöldséget és gyümölcsöt kóstoltattak meg az érdeklődőkkel.

Éder Tamás, a NAK alelnöke elmondta, szeretnék elérni a három résztvevő országban (hazánk mellett Franciaország és Belgium a program részese), hogy a gyermekes családok körében további 1-3 százalékkal növekedjen a zöldség-gyümölcs fogyasztás. A szülők ismereteit is szeretnék bővíteni, valamint eloszlatnák például a konyhai előkészítés bonyolultságával és időigényességével kapcsolatos előítéleteket.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában