2Rule

2019.07.11. 11:33

Üzletekbe került a magyar sportmárka

A kereskedők belistázták a hazai terméket, így a magyar márka a piac összes szereplőjének konkurensévé vált

Forrás: MTI

Fotó: Mónus Márton

A napokban kötött értékesítési szerződést a Magyar Sportmárka Zrt. az Intersport üzleteivel. A kereskedők belistázták a hazai terméket, így a magyar márka a piac összes szereplőjének konkurensévé vált – olvasható a Figyelő cikkében.

Éves szinten a teljes hazai sportszer- és sportruházati piac 300 milliárd forint körül alakul Magyarországon. A vezető kereskedelmi lánc a Decathlon, utána következik a Hervis, majd az Intersport.

Az itthoni erőviszonyok között sincs nagy különbség a nemzetköziekhez képest: a két legerősebb márka a Nike és az Adidas, őket követi minden más.

Ugyanakkor a piac rendkívül apró szegmensekből (sportágakra jellemző sportszerek és ruházat) tevődik össze, melynek révén komoly mozgástér mutatkozik egy-egy új szereplő számára is. Ebből kiindulva bőven lehet keresnivalója egy új cégnek a piacon.

Néhány nappal ezelőtt listázta be a franchise-üzleteket működtető Intersport a Magyar Sportmárka (MSM) Zrt. által gyártott 2Rule márkát.

A sajtó-háttérbeszélgetésen arról volt szó, hogy a magyar társaság az említett szegmensek némelyikében szeretné megszerezni a huszonöt százalékos piaci részesedést. Ez nem egészen földtől elrugaszkodott terv, ám a hazai gyártó az elmúlt időszakban kis lépésekkel haladt előre. Tavaly vezették be a márkát a piacra, és még csak az idén jutottak el addig, hogy jelen legyenek a kiskereskedelmi csatornákban.

Az Intersport az MSM csapatoknak tervezett kollekcióját forgalmazza.

A vállalat hangsúlyozta, hogy elkötelezettek a legjobb ár-érték arány mellett, s ebbe a szemléletbe tökéletesen passzol a 2Rule.

A kereskedelmi lánc belső szabványa szerint a magyar márka megfelelő minőségű, képes felvenni a kesztyűt a versenytársakkal szemben. Többek között az Intersporttal kötött szerződés is azt bizonyítja, hogy az új gyártó valódi konkurense a piac többi szereplőjének – mondta Bendik Bernadett, a cég vezérigazgatója. A 2Rule-nál a brandépítés első lépése a budapesti bemutatóterem tavaszi megnyitása volt. A Váci úton található szalonban a csapatok képviselői a saját kollekciójuk megtervezéséhez, összeállításához kapnak szakmai segítséget, majd a megrendelt termékeket az MSM Zrt. kiszállítja a kért helyszínre.

A vállalat egyedi kollekciók kialakítását is tervezi, az igényes vevőkör kreatív magyar divattervezők exkluzív, hétköznapi viseletre tervezett kollekcióiból választhat majd. Több dizájner is elküldte már a vázlatait, az exkluzív kollekciókhoz szükséges szabásmintákat a társaság mintavarrodája fejleszti.

Az MSM küldetésének érzi, hogy a divattervezés mellett a textilipari alapanyagok gyártásában is segítse az innovációt, a cég ezért a kutatás-fejlesztésben keresi a kapcsolatot az ágazathoz kapcsolódó hazai felsőoktatási intézményekkel, kutatóműhelyekkel.

Az imázsépítést és a márka piaci részesedésének a növelését egyaránt szolgálja a gyártó hamarosan induló webshopja.

Az online kereskedelemben a kisebb, amatőr csapatok egyedi igényeit és a minőségi sportruházat kedvelőit szintén kiszolgálja majd a cég – akár a határokon túl is.

Borítókép: 2Rule logó az Intersport és a 2Rule magyar márkát gyártó Magyar Sportmárka Zrt. kereskedelmi együttműködésének bejelentése napján a budaörsi Intersport áruházban 2019. június 20-án

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában