Még éppen időben álltak az ügy mellé. Akkor, amikor az idősebb korosztálynak lehetősége volt átadni a tudását, az emlékeket. Ha nem támasztják fel a hagyományt, a fiatalok most lehet, nem is tudnának róla, hogy Borsodnádasd nevezetessége volt a molnárkalá
Budapest, 2012. október 3., szerda (MTI) - Az amerikai Interbrand Corp. tanácsadó vállalat "2012 Best Global Brands" globális márkarangsorában nem történt helycsere a lista élén, változatlanul a Coca-Cola az első, lejjebb azonban már nagyobb volt a mozgás
London, (MTI) - Szálloda helyett immár egész falukat is kibérelhet Ausztriában, Svájcban és Németországban az, akinek van rá a pénze. Az éjszakánként már 50 ezer dollárért (9,5 millió forintért) elérhető idilli falvakat elsősorban céges rendezvé
<p><em>Bizony a brand-építés nem olcsó mulatság. Míg egy termék befut, horribilis összegeket kell elkölteni marketingre, de ha jól csinálják, a befektetés kiadósan térül meg. Hatványozottan igaz ez a politikai pártokra – ugyanis a politikánál nagyobb üzle