BOON - PR cikk

2014.11.06. 15:23

Szikszói gyárlátogatás a „Szakmaválasztást elősegítő tevékenységek” keretein belül

Több mint 80, az encsi kistérségben található általános iskolákban tanuló 7-8. osztályos diákot látott vendégül a HELL ENERGY Magyarország Kft. szikszói gyárában.

Több mint 80, az encsi kistérségben található általános iskolákban tanuló 7-8. osztályos diákot látott vendégül a HELL ENERGY Magyarország Kft. szikszói gyárában.

A programon nagyrészt hátrányos vagy halmozottan hátrányos körülmények között élő fiatalok vehettek részt az Encsi Többcélú Kistérségi Társulás szervezte gyárlátogatás keretei között.

Uniós támogatásból az Encsi Többcélú Kistérségi Társulás (TÁMOP 5.2.3-A-12/1-2012-0003 kódszámú) „Biztos kezdet, biztos jövő” című Integrált térségi programok a gyerekek és családjaik felzárkózási esélyeinek növelésére az encsi kistérségben projektet indított el 2013 elején. Ezen program kapcsán látogattak el a HELL ENERGY szikszói gyárába, ahol többek között a tavaly piacra vezetett XIXO PET palackos üdítők készülnek. A 2011-ben átadott palackozóüzemet 2012-ben a gyárak Oscar-díjának számító, Startegic Manufacturing Awards díjra jelölték, ahová Európa TOP 3 gyára kerül be.

A diákoknak lehetőségük nyílt a termelési vezető teljes körű közreműködése mellett betekintést nyerni az üdítők gyártási folyamataiba. A 200 méter mélyről eredő ásványvíz kifúrásától, a szirup kikeverésen át, a speciális palackozó- és pasztőr gépek munkáját megismerve egészen a raklapra kerülés pillanatáig.

„A HELL – ahogyan korábban is – szívesen tett eleget a felkérésnek, hogy a pályázati program keretében, saját, európai szinten is egyedülálló gyárában fogadja az érdeklődő fiatalokat. A lokálpatriotizmusáról is ismert cégünk számára rendkívül fontos, hogy elsősorban helyi és környékbeli emberek számára tudjon stabil, biztos munkahelyeket teremteni, és ez a program – mely már fiatalon, még a pályaválasztás előtt kívánja megmutatni a lehetőségeket a hátrányos helyzetű régió fiataljainak – a lehető legjobb alkalom arra, hogy a szikszói gyárunk tevékenységét bemutassuk. Mivel 13-14 éves diákokról van szó, így a vezetés és a bemutatás – noha a HELL márka egyelőre még ismertebb – kizárólag a tavaly piacra vezetett XIXO márkáról és a jegesteák, limonádék és ízesített vizek gyártásáról szólt, hiszen az energiaitalaink nem gyerekeknek készülnek!” – mondta el a vállalat szóvivője, Tóth Eszter Anna.

„Nagyon örültünk a HELL pozitív visszajelzésének és a programban való részvételének, a legnagyobb érdeklődés a gyermekek részéről ezt a gyárlátogatást előzte meg. A hátrányos helyzetű gyermekek számára, egy ilyen, európai szinten is egyedülálló gyár működésbe való betekintés, egy nem mindennapi lehetőség és bízom abban, hogy a további pályaválasztásukra is pozitív hatással volt. A sok érdekes látott és hallott információ mellett a XIXO üdítőkből álló kóstoló is nagyon ízlett minden gyereknek és a távozáskor kapott XIXO ajándékcsomaggal sok új élménnyel indultak haza.” – tette hozzá Nyitrainé Molnár Enikő, szakterületi koordinátor.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!