Vodafone: Sikertörténet Miskolcon

Akt.:
Vodafone: Sikertörténet Miskolcon
Miskolc – „A színház az a hely, ahol az álmok valóra válnak” – fogalmazott Major Péter, a Vodafone ügyfélszolgálati igazgatója.

„Öt éve csak álmodni mertünk arról, hogy a miskolci ügyfélszolgálati központ sikeres lesz, mára azonban kijelenthetjük, ez egy sikertörténet” – hangsúlyozta. Mint mondta: ehhez azonban sok ember segítsége, támogatása kellett, többek között a városvezetésé, a munkaügyi központé.

Elmúlt öt év – folytatta – a mostani mérleg pedig, hogy a Vodafone miskolci beruházásai meghaladják az egymilliárd forintot.

Azt is elmondta: a jelenlegi beruházás eredményeképpen a miskolci Vodafone regionális központja szolgálja ki a cég több mint 2,6 millió magyarországi ügyfelét, valamint a Tesco Mobile ügyfeleit is. Hozzátette: a miskolci központban dolgoznak a Vodafone Red Asszisztensek is, akik a korlátlan csomagok előfizetőinek villámgyors kiszolgálásáért felelősek.

Elhangzott: az immár ötéves ügyfélszolgálati központ munkáját az ügyfelek eddig 90 százalékos kiválóságra értékelték. A központ munkatársai az elmúlt évek során több százezer írásbeli válasz mellett több mint 9 millió hívást fogadtak és 46 millió percnyi beszélgetést folytattak az ügyfelekkel.

ÉM