Versace a tömegdivatban

Akt.:
Versace a tömegdivatban
London  (MTI) – Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Roberto Cavalli és Jimmiy Choo nyomdokaiba lépve a Versace divatház is kollekciót tervez a H&M tömegmárkának.

Donatella Versace már ízelítőt is adott a milánói férfidivat hetén abból, hogy hamarosan milyen ruhák kerülnek a népszerű üzletlánc polcaira: a divattervező már a kollekció egyik darabját viselte a Versace divatbemutatóján.
    A divatház örökségéből merít a tömegmárka vonalához, előtérbe kerülnek a bőrruhák, a harsány minták és az élénk színek, amelyek azonnal felismerhetővé tették a Versace-darabokat az 1990-es évek elején, amikor fénykorát élte a ház – írta meg a The Daily Telegraph című brit lap internetes kiadása (www.telegraph.co.uk).
    Az olasz divatháznak most sincs oka panaszra, kiegészítőit a Mad Men – Reklámőrültek című sorozatból ismert January Jones reklámozza, Lady Gaga – akit a Forbes magazin nemrég a világ legbefolyásosabb hírességének nevezett – beleegyezett abba, hogy az elkövetkező két hónapban csak régi Versace-darabokat hord majd, mert így akarja megismertetni a fiatalokkal a luxusmárkát – jegyezte meg a lap.
    A H&M november 17-től árusítja a Versace-vonalat, amely a világszerte jelenlévő hálózat háromszáz üzletében és az interneten lesz kapható. Az olasz divatház tavaszi kollekciót is tervez a hálózatnak, ennek darabjait 2012. január 19-én kezdik árusítani.








hirdet�s