Út a kiegyensúlyozottság felé

Akt.:
Út a kiegyensúlyozottság felé
Napjainkban egyre inkább divatba jött az egészséges életmód. Sokan azt hiszik, hogy ez abból áll, hogy csak salátát esznek, ez azonban inkább a diétához közelít vagy a vegetáriánus étrendhez.

Az egészséges életmód magába foglalja a táplálkozást, a mozgást, a kiegyensúlyozottságot, egyszóval a testi-lelki egyensúlyra való törekvést. Ha szeretnénk változtatni, akkor először fejben kell eldöntenünk. A nők legnagyobb problémája a szépségükhöz kötődik, mivel mindenki szeretne csinos lenni. Azonban a külsőségek nem mindent oldanak meg. Mellesleg az elsődleges, hogy jól érezd magad a bőrödben. Tehát a lelki kiegyensúlyozottságnak meg kell lennie, hogy a kisugárzásod is kellemes hatást keltsen az emberekben. Így ha tetszeni szeretnénk valakinek, legyünk akár férfiak vagy nők, akkor a belső értékeinkre nagy hangsúlyt kell fektetnünk. A gyönyörű külső könnyen takarhat olyan személyt, aki arrogáns, undok és gonosz, éppen ezért, ha valaki komolyan gondol egy párkapcsolatot, érdemes időt szánnia arra, hogy az embert megismerje. Sokszor csak akkor derül ki a valódi jellem, amikor már biztonságban érzi magát az illető, például egy házasságban. A mindennapi stressz árt a szépségnek, szerencsére van erre egy nagyszerű gyakorlat, ez pedig a meditáció. A felszaladt kilókra is van megoldás, ezt diétának hívjuk. Az erősebb testért dolgoznunk kell, a karcsú idomokért szintúgy, ezt a mozgással, edzéssel érhetjük el. Ma számos edzésforma létezik, olyan is, amelynek évszázados múltja van, és a testet-lelket egyaránt igénybe veszi. Ez az úgynevezett jóga, amely kezdetben nem tartalmazott mozdulatokat, csupán a test megismerésére irányított meditációs gyakorlatokat. A szerzetesek később a harcművészettel összekötve mozdulatokban is felfedezték a meditáció erejét, így kialakult a ma is népszerű jóga. A hajlékonyságot növeli, erősíti a testet. A pilates is hasonló gyakorlatokat ötvöz, a légzéstechnikára fekteti a hangsúlyt. Talán nem is tudtad, de a legtöbb ember helytelenül lélegzik, pedig az oxigén mennyisége a vérben igencsak meghatározó. Ha keményebb edzésre szánjuk magunkat, akkor már súlyzókat is használhatunk, vagy futhatunk, ezek ugyanis felpörgetik a szívet, a zsírégetést bekapcsolják, így fogyni és izmosodni egyaránt lehet velük, természetesen helyes étkezés mellett. Ma már számos formáját kidolgozták az edzéseknek, az otthon végezhető tornákhoz gumiszalagot és gumilabdát gyártanak, emellett videókat készítenek konkrét edzéstervekkel együtt. A sztárok edzésterveit is szívesen követik a hölgyek, ezeket személyi edzők fejlesztik ki. Érdemes személyi edzőt fogadni, mert nem mindenkinek válik be ugyanaz az edzés, illetve nem mindenkinek tesz jót az adott mozgásforma. Ezért egy felmérés után, és az elérni kívánt cél letisztázása után egy személyre szabott edzéstervet dolgoznak ki nekünk, amelyet szigorúan be is tartatnak. Ez azért jó, mert a legtöbben a kellő kitartás és akaraterő hiányában abbahagyják, vagy el sem kezdik az edzést és csak várják a sült galambot. Az edződ pedig csak veled foglalkozik, számolja a gyakorlatokat, megmutatja a helyes kivitelezést. Bizony, a gyakorlatokat helyesen kell végrehajtani, így elkerülhető a sérülés, és növelhető a hatékonyság. Időskorban nagyon jó gyógytornászhoz járni, aki segít fiatalosan tartani a testet. Vácon nagyon jó lehetőség nyílik az egészségügyi állások betöltésére, illetve garantáltan megtalálja az Önnek megfelelő állást, mérnöki munkáktól akár az irodai munkákig a Vác állás oldalon.

– PR cikk –

Címkék:







hirdet�s